Muistatteko Hälytys 911 sarjan?
Kommentit (21)
Muistan, kun kerran jonkun pojan kieli jäätyi kiinni pakastimeen, ja pelastajat tulivat irrottamaan sen :D
Vierailija:
Eikös jotkut pässit alkaneet soitella hädässä nroon 911, siis ihan suomessa tuon sarjan ansiosta?
Mä sainkin sitten vaan katsoa ne " siistit" tapaukset, kuten synnytykset ja ne elukoihin liittyvät jutut ym.
Mä istuin keittiössä ja siskoni ja äitini istuivat olkkarissa ja huusivat, että nyt voit tulla katsomaan, joku nainen synnyttää jne.
Ne jaksot, mitkä mä sain katsoa ennen kuin tuo kielto tuli, oli se, kun se yksi mummo piiloutui niitä rosmoja jonnekkin komeroon. Mä sain siitäkin karmeat painajaiset.
Sitten isompana mä sainkin jo katsoa tuota silloin, kun halusin enkä enää nähnyt painajaisia.
Muistaakseni olin 8 vuotias, kun tuo sarja alkoi ja sitten joskus 11 vuotiaana sain katsoa sarjan kaikki kohtaukset ilman mitään painajaisia.
En muistanut mitään huutoa ja menin juutuubilta kattelemaan, eihän se muija mitään huuda siellä. Saatanan nynneröt.
Vierailija:
En muistanut mitään huutoa ja menin juutuubilta kattelemaan, eihän se muija mitään huuda siellä. Saatanan nynneröt.
kun kaks veljestä oli kotona kahdestaan ja toinen otti keittiöstä veitsen ja juoksi sen kanssa jonnekin (mihin lie tarvitsikaan) ja veli tuli nurkan takaa vastaan ja veitsi meni pojan mahaan suoraan. Se on jäänyt ikuisesti mieleen ja muistan kyllä minäkin nähneeni painajaisia ko. sarjasta mutta silti sitä katsottiin joko salaa kaverilla tai kotona vanhempien kanssa. Pahoja kohtia ei saanut katsoa... Olis kyllä kiva nähdä uusintana, siinä oli musta ihan hyviä opetuksiakin..
Mä en mitään erityisiä pelkokokemuksia muista. Mutta toisaalta meillä kyllä kotona oltiin muutenkin vähän tietoisempia todellisuudesta koska perheessä on palomies... Ei meitä mitenkään peloteltu, kerrottiin varoittavina esimerkkeinä!
Mä muistan sen että musta ikävimpiä (l. itkettävimpiä) oli jutut joissa eläimille kävi jotain. Ihan sama jos pari poliisia kuoli, mut auta ku poliisikoiraa ammuttiin niin itku tuli xD
Vierailija:
Mä muistan sen että musta ikävimpiä (l. itkettävimpiä) oli jutut joissa eläimille kävi jotain. Ihan sama jos pari poliisia kuoli, mut auta ku poliisikoiraa ammuttiin niin itku tuli xD
Ihan oikeasti, hädän hetkellä hermostuksissani ei tullut muuta mieleen kuin nine-one-one. Ei todellakaan ollut ensimmäisenä mielessä se typerä ykkönen-ykkönen-kakkonen iloinen rillutus, kun lapsi makaa tiellä auton töytäisemänä.
Tajusin virheeni ja sain soitettua oikeaan hätänumeroon. Ja lapsi jäi henkiin.
ja olen hysteerinen sen suhteen, ettei meillä lapset juoksentele hammasharja suussa.
Vierailija:
Muistan, kun kerran jonkun pojan kieli jäätyi kiinni pakastimeen, ja pelastajat tulivat irrottamaan sen :D
Se jätkä oli lastenvahtina ja jotenkin onnistui saamaan sen kielensä sinne pakastimeen :D
Eikös jotkut pässit alkaneet soitella hädässä nroon 911, siis ihan suomessa tuon sarjan ansiosta?