Jokos Anette Olzonin äitiys on haukuttu av:lla?
En nyt muista, minkä ikäinen lapsi hänellä on (suht. pieni kuitenkin?) ja kauanko on Nigtwishin takia joutunut pisimmillään olemaan näkemättä lastaan, mutta ainakin jossain haastattelussa vuodatti sitä, miten raskasta ja vaikeaa ero lapsesta on ollut. Ja bändi tuntuu oikein ylpeilevän sillä, miten Anette on kuin yksi jätkistä, osaa kiroilla suomeksi jne. Jotenkin moraalitonta touhua!
Itseäni ainakin säälittää pieni lapsi ilman äitiään...
Kommentit (18)
Paljon mielummin elän tätä normaalia keskiluokkaista elämää.
Jos alle kouluikäinen niin Nightwishin levymyynnillä ei varmaan ole mikään ongelma palkata lastenhoitajaa tai ottaa lapsen isää mukaan kiertueille niin että lapsiparka on ilman äitiään vain keikan ja harkkojen ajan.
Toivottavasti Nightwishille ei tule rasite siitä, että yksi jäsenistä ikävöi koko ajan kotiin.
Toisaalta, eikös niillä bändin pojillakin joillain ole perhe? Mikset niiden kiertue-elämää moralisoi?
Meillä mies ainakin hoitaa ihan yhtä hyvin kuin minäkin(omia kun ovat), ja lapset rakastaa isäänsä yhtä paljon kuin minua!!
Kyllä monessa muussakin ammatissa joutuu tekemään pitkiäkin työmatkoja. Monet oopperalaulajatkin saattavat joutua olemaan monta kuukautta ulkomailla työkeikoilla. Onhan lapsella isäkin ja varmasti muitakin sukulaisia. Esiintyvän taiteilijan lapsella ei varmasti ole helppoa, mutta kenelläpä meillä olisi.
Ei kiertueet ikuisuuksia kestä ja nykytekniikka mahdollistaa yhteydenpidon. Ja meinasihan valinta tyssätä juuri siihen että Anette on äiti :( Onnistunut laulajavalinta!
t. yksi joka vasta nyt bändistä tykkää
lapsen ja isän, noin niinkuin yleisesti ottaen ja ihan biologiaan pohjautuen, toki poikkeuksiakin on.
En sinänsä moralisoikaan, ärsyttää vaan kun tuntuu, että suomalaisille Nightwishin menestys on joku kansallinen mahtiprojekti, jolle voi uhrata mitä vaan. Ihan yhtä lailla varmasti näiden bändin miesjäsentenkin perhe-lämä ja suhde lapsiin kärsii, sitä en väitä.
koska mietin, miten pojan hoito sujuu. En, vaikka miten olen pohjoiskarjalainen. Areenankaan keikka ei kiinnostanut tippaakaan. Mutta tämän on vain minun henkilökohtainen kantani, enkä tiedä, miten on asioitten todellinen laita.
Mulla oli aiemmin käsitys, että on vasta joku 3 v.
t.ap
Vierailija:
koska mietin, miten pojan hoito sujuu. En, vaikka miten olen pohjoiskarjalainen. Areenankaan keikka ei kiinnostanut tippaakaan. Mutta tämän on vain minun henkilökohtainen kantani, enkä tiedä, miten on asioitten todellinen laita.
Toivottavasti osaat kieltäytyä kirurgin leikkauksista, jos et ole varma miten hänen lapsensa hoidetaan, kun hän tekee pitkiä työvuoroja. Toivottavasti jätät myös menemättä naispuolisen taksikuskin kyytiin, jos hänen lapsensa riutuvat kotona.
Kuule, laulaminen on ammatti siinä missä joku muukin. Laulajaksi opiskellaan ja siihen tarvitsee olla lahjoja. Pysy sinä kotona vaikka koko elämäsi ajan, mutta yritä ymmärtää, että tämä yhteiskunta ei pyöri, jos kaikki naiset jäävät kotiin sohalle lojumaan.
Kysehän on aivan erityylisistä ammateista ja valinnoista. En lähde asiaa sen kummemmin spekuloimaan. Kysehän olihan vain ja yksinomaan minun subjektiivisista tuntemuksistani ja elämän perusperiaatteista. Muut menköön oman linjansa mukaan.
Synnyttää ja imettää hän ei voi mutta kaikkea muuta voi tehdä.
Te ette ymmärrä miten loukkaatte toisia ihmisiä kommenteillanne. Mahtavaa, jos te voitte olla lastenne kanssa kotona niin kauan kun he menevät kouluun tai muuttavat pois kotona. Monet naiset/miehet joutuvat kuitenkin tekemään töitä useita päiviäkin poissa kotoa.
15
Jos äiti ei omi lastenhoitoa vain itselleen ja isä omasta halustaan osallistuu lasten kasvatukseen jne. niin kyllä ne vanhemmat yleensä samalla viivalla ovat lapsen mielestä.
ja yksinhuoltajien lapset hoidossa sen ajan
HALOO!!! Tilaisuus päästä Nightwishin jäseneksi. Minä ainakin arvostan, että yhdistää äiteyden ja omat unelmansa. On jotain, mitä opettaa lapselleen - muutakin kuin miten olla katkera ämmä.
Entäs Marco, joka on tehnyt kiertuehommia ainakin 20 vuotta?!