Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausajan diabetes ja uusi raskaus

Vierailija
04.02.2008 |

Hei! kaipailisin kokemuksia ja tietoa.

Minulla on toisessa raskaudessa ollut raskausajan diabetes. Sokerit sain pidettyä kurissa tiukalla ruokavaliolla. Miten on, uusiutuuko raskausajan diabetes lähes automattisesti jos vielä kolmatta lasta haaveilemme? Olen nyt jo pudottanut painoa 6 kiloa ja vielä olisi tarkoitus jatkaa ennen kuin varsinaiset " harjoitukset" alkavat.. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokassa kävin kahdesti sokerirasituksessa mutta diabetestä ei ollut toisessa ja arvot oli ihan hyvät

Vierailija
2/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas oli ekassa raskaudessa diabetes joka hoitui ruokavaliolla. Toisessa se ei sitten enää riittänytkään, sokerit pomppi taivaissa söi mitä hyvänsä.

Vierailija
4/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekan raskauden aikana narahdin paastoarvosta, mutta toisessa ei ollut mitään hämminkiä sokereiden kanssa. Bmi kuitenkin 36.

Nyt odotan kolmatta vielä kovemmilla kiloilla,vähän kauhistuttaa, mutta otetaanpa asia kerrallaan..

Vierailija
5/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa meni samalla kaavalla, eli paastoarvo hivenen koholla. Ruokavaliohoito molemmissa. Aloituspano sama molemmissa raskauksissa, sitä kyllä hiukan liikaa. Mutta ei välttämättä tule joka raskaudessa. Neuvolassa sanoi, että yhdellä monisynnyttäjällä ( jo 8 lasta) kahdessa ollut raskausajan diabetes, muissa ei. Ja kyllä tuo sinun painon pudotus auttaa vaan positiivisella tavalla asiaan.

Vierailija
6/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.7

Vierailija
7/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ylipainoinen, mutta perintötekijöissä se on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi