Onko JesperJuniorissa Reimatecit ja Jonathanit jo - 40 %?
Kommentit (54)
Onko joku nähnyt tai ostanut reimatecin mustaa moscow-takkia pojalle?
Etsin kokoa 134cm.
En jaksaisi taas soitella kaikkia jj:ta läpi.
oli ainakin alen alkuvaiheessa. Itse ostin pojalleni, tosin kokoa 98, mutta se taisi ollakin pienintä kokoa, muut olivat isompia. Valitettavasti en tiedä tilannetta tällä hetkellä.
Haalareissa oli jotain tarjousta.
Rukkaset maksoivat 29 euroa eli ihan normaalihinta
oli silloin keskiviikkona kun kävin, niin paljon hattuja ja hanskoja eri väreissä. Itse ostin mustat reimatec hanskat ja niitä jäi vielä eri kokoisin hyllyyn. Samoin siellä oli mm. näitä mustia takkeja ja juuri kun olin lähdössä toivat varastosta ison kasan mustia reimatecin toppahousuja. Yhdet sellaiset lähti vielä mukaan.
Ainakin viimevuodesta opin sen, että kannattaa käydä alen aikana useita kertoja varsinkin forumin JJ:ssä, koska tavaraa tuli aina lisää. Johtuiskohan siitä, että on pieni liike ja kaikki ei mahdu kerralla hyllyyn.
Vieläkö siellä Jesper Juniorissa riittää toppaa? Tuliko uusi erä? Mietin, että jaksaisiko huomenna lähteä käymään ja katsomaan pojalle jotain toppaa ensi talvea silmällä pitäen. Toisaalta mietin myös sitä, että kun syksyllä sitten uudet topat kauppoihin tulevat, niin jääkö nämä ale löydöt sitten kaappiin, kun tulee " pakko saada" -tunne.. Tuleeko nämä alet sitten loppujen lopuksi jopa kalliiksi. Toisaalta, meillä poika aloittaa ensi talvena hoidossa, ehkä sitä varustetta tarvitaan tuplasti:)
Täällä Oulun seudulla ei pahemmin tarvitse tarjousten perässä juoksennella :-/
sarija08:
Haalareissa oli jotain tarjousta.
Rukkaset maksoivat 29 euroa eli ihan normaalihinta
Katselin Nicky&Nellyssä reilu viikko sitten, eikä siellä tuttuun tapaan ollut reimojen hintoja alennettu kuin joku hullu prosentti. Reiman poikien takillekin jäi hintaa sen verran, ettei yhtään harmittanut, että olin ostanut sen aiemmin täydellä hinnalla (olikohan kokonaista 6¿ enemmän kuin tämä tarjoushinta....)
Ajattelin oulunsaloon piipahtaa joku päivä, mutta eipä taida kannattaa.
Oulussa on aivan liian vähän lastenvaateliikkeitä (eli kilpailua)!!!
*vihaisena aiheen vierestä*
Oulunsalon jesperjuniorissa, ja kai haukiputaallaki ollu ainaki kaikki toppa vähintään -30% siis myös reimat- ja tecit, reimaa oli vielä ainaki vielä tänään hyvin jäljellä. Omani ostin, kiddo haalarit poitsulle ja tytölle.
Ruskeaa haen 92-98 cm kokoa, harkitsen muunkin väristä.
mutta kannattaa soittaa. Sen sijaan Bunuellissa näkyi olevan monta pientä ruskeaa Ticketiä.
mutta ale alkaa aina paljon myöhemmin kuin muualla.
Ja tämäkin tieto niinkin vanha kuin torstailta...
Osaako joku sanoa missä olisi alessa 98-kokoisia Ticketin haalareita (tytölle)? Bunuelissa en ole käynyt, ikkunaa pari kertaa vilkaissut. Pikkuväessä ei ollut kuin kaksiosaisena 98:a.
Vieläkö sieltä löytyy toppaa? Lähinnä kokoa 104-110cm kaipailisin. Mietin vaan, kun liikun sielläpäin ensi viikolla niin kannattaako poiketa? Miten muuten Tampereen seudun liikkeet, missä kannattais käydä?
-supukka-
En pääse itse paikalle eli onko Jumbo tai Myyrmanni alentanut lisää?
Tietääkö muuten joku muuttiko Myyrmannin Bobo vai lopettiko?
m__rit:
Kaikki rukkaset ja hatut minun haluamissani väreissä ja koissa olivat jo maanantai-iltana loppu :/