Taisi Cheryllille tulla BB-keikka kalliiksi...
Kommentit (40)
Ja silloin siis sattuneista syistä nollatulot. Tuli verotoimistolta kysely elinkustannusten rahoittamisesta. Eiköhän Chipallekin sellainen tule...
Chipa tottunut siihen kultalusikkaansa, mutta ei ole oikein, että saa toimia noin seurauksitta.
Ja kuinka HYVELIÄÄN kuvan hän halusikaan antaa itsestään... Pintaa kaikki, niinkun kaikki muukin siinä tytössä!
Ei suomessa ole laitonta elää perintörahoilla. Ja vielä tuollainen kuin Cheryll on, ihan varmasti hänelle on parempi että hänestä ajatellaan että saa pimeää palkkaa ja on valehtelija, kuin se, että hänen ei tarvitse tehdä mitään kun on saanut perinnöksi rahaa. Suomi on niin täynnä näitä kateellisia ääliöitä, että eihän hän tuollaisen jälkeen uskaltaisi tuolla kadulla kohta liikkua.
että miten c:llä on varaa matkustella ym. niin kai nyt siihen voi c:kin sanoa että hän on taloudellisesti lahjakas sen sijaan että sanoo että mäpäs oon saanu niin paljon perintöä ettei mun tartte miettiä mihin tuhlailen rahojani.
Tuntuu että täällä moni on paljon paljon yksinkertaisempi ja tyhmempi kuin mitä C:tä on haukuttu jos ette noin ilmiselviä asioita huomaa. Katkeria olette lisäksi siitä että C on kaunis nainen ja hänellä on rahaa ja omaisuutta. Tuo on vaarallinen yhdostelmä!
Jos bb-Manta olisi ilmoittanut että on tehnyt töitä pimeästi niin se olisi otettu tällä palstalla vastaan suurella kiitoksella ja kumarruksilla; niinhän pitääkin tehdä kun verot on Suomessa niin korkeat, että hulluhan täällä veroja makselee. Mantasta olisi tullut av:n suuri sankari tätä roistoverovaltiota kohtaan!
Chipa tottunut siihen kultalusikkaansa, mutta ei ole oikein, että saa toimia noin seurauksitta.
Ja kuinka HYVELIÄÄN kuvan hän halusikaan antaa itsestään... Pintaa kaikki, niinkun kaikki muukin siinä tytössä!
Tässä ei todellakaan ole kyse siitä, vaan siitä että C on myöntänyt tehneensä pimeitä töitä. Ja niin ei voi tehdä kukaan varsinkaan julkisuuden henkilö. Tämä antaa mallin muille, että näin on ihan ok tehdä, jos tähän ei puututa.
Ei se ole suoraan missään sanonut, että joo, olen saanut pimeää palkkaa. Eikä sekään muuten ole kiellettyä, ettei niin saisi julkisuudessa sanoa. Oma mokahan se on, jos tuollaista sanoo, itsehän siitä kärsii.
Eikä täällä kukaan ole sanonut ettei hän olisi saanut sitä sanoa :)
Toivottavasti sanoi vaan väärin tai ei oikein ymmärtänyt mitä sanoi ja todellakin elää niillä perintörahoilla tmv. Mutta jos hänen sanomansa pitää paikkaansa, niin pakkohan verottajan on siihen puuttua jotenkin.
ap
Ei se ole suoraan missään sanonut, että joo, olen saanut pimeää palkkaa. Eikä sekään muuten ole kiellettyä, ettei niin saisi julkisuudessa sanoa. Oma mokahan se on, jos tuollaista sanoo, itsehän siitä kärsii.
ja uskon että C:llä kaikki tarvittavat tiedot. tiliotteet, työtodistukset ym. antaa verottajalle asian todistamista varten.
Vielä kun saisi nämä kaikki av:n tukihuijarit paljastumaan niin sitten olisi kaikki hyvin.
Suomi on niin täynnä näitä kateellisia ääliöitä, että eihän hän tuollaisen jälkeen uskaltaisi tuolla kadulla kohta liikkua.
En oo kyllä ikinä nähnyt esim. Salonojalla minkäänlaista henkivartijaa vierellään ja kyse varmasti vähän eri luokan perinnöistä ja julkisuusarvosta. :)
En jaksa mitenkään uskoa, että Chipa olisi pääkaupunkiseudun ainut perijätär ja julkkis, joten tuskin siitä mitään uhkaa olisi asiasta kertoa.
Tyyppi on peräänkuuluttanut rehellisyyttä ja itse valehtelee minkä kerkiää.. Moraaliton tapaus!!
sehän sanoi jo, että Cheryll elää pääomatuloilla ja isän perinnöllä, joten sen takia ei oliskaan ollut tarvetta enää möläyttää pimeistä palkoista. Ja jotenkin tuntuu, että onko sillä ollu edes mitään töitä, kun se oli aina niin kamalan vaikeena, kun joku kysyi, että mitä promoottori tekee työkseen.
Mutta samaa mieltä olen siitä, että olipa noita pimeitä tuloja tai ei, niin kyllä se selvittää täytyy. Muutenhan jokainen meistä voi alkaa huoletta ottaa palkasta leijonan osan pimeässä. ja kyllä verottajalla aikaa on, minullekin tuli kysely epämääräisistä tuloista viime vuonna. me myimme talon ja minä myin irtaimistoa eli huonekaluja ja muuta sisustustavaraa pitkin vuotta netissä ja kirppiksillä ja sekä uudelta rakennuspaikalta ylimääräistä rakennustavaraa näistäpä tulikin selvityspyyntö?
Toimittaja oikein kaivamalla kaivoi tuon pimeästi tehdyn työn tuonne. Luulen myös ettei C edes ole tehnyt työtä, joten häneltä pääsi valkoinen valhe tuossa. On halunnut ihmisille valehdella että tekee oikeita töitä, ettei joutuisi sen takia syrjityksi.
Miksi valehtelet, Cheryll?
12.11.2008 15:57
BB-talosta ulos äänestetty Cheryll kiisti MTV3:n Huomenta Suomen haastattelussa tehneensä töitä pimeästi. Cheryll väitti puheiden olevan tuulesta temmattuja.
Cheryll kertoi pimeistä töistä Iltalehdelle maanantaina. (PASI LIESIMAA)
Näin Cheryll kertoi maanantaina Iltalehden haastattelussa. Teksti on purettu sanatarkasti haastattelunauhalta.
Viime viikolla tuli uudet verotiedot, joista käy ilmi, että sinä tienasit vuonna 2007 vain 2 400 euroa. Minkälaista elämää sellaisilla rahoilla eletään?
- (nauraa pitkään)
Asut Helsingin keskustassa, käyt ulkomailla ja elät hienoa elämää. Miten se on mahdollista?
- Säästäväisyys maan perii. (nauraa)
Oikeasti?
- Aa, tuota niin, ööö. Mä olen varmaan sit niinku taloudellisesti lahjakas. Tai jotain.
Sitten täytyy olla jo todella lahjakas, jos noilla vuosituloilla asuu Helsingin keskustassa.
- (nauraa) Niin.
Mikä vastaus tuo on? Varmaan siihen löytyy parempikin vastaus, kun niin?
- No ei, kyllä mä oikeesti olen tosi hyvä rahankäyttäjä ja mulla on sattumalta käynyt hyvä tuuri erilaisissa joissain asioissa. Osaan käyttää rahaa. Joo. (huokaa)
Mä en ymmärtänyt mitään tuosta vastauksesta. Tarkoitatko perintöä vai jotain muuta?
- No tuota siis, miten mä nyt sen sanon. Perintöä joo. Kyllä vähän tavallaan niinku. Jotain sellaista. Toi on hankala aihe puhua. Siis jotenkin tämä on hankala aihe.
Sä olet ammatiltasi promootiotyöntekijä. Minkälainen promoottori tienaa kaksi tonnia vuodessa? Jos multa kysyttäisiin, niin sanoisin, että työtön promoottori.
- (nauraa)
Voi olla, että mä olen tietysti väärässä. Kerro sinä minkälaista työtä se on?
- Aaa, vitsi. Tää on nyt vähän vaikeeta kun en mä haluaisi vastata mitään.
Tämä on hyvin helppoa. Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus.
- (nauraa)
Jos se kerran on sun ammatti, niin mitä se pitää sisällään ja miten siitä maksetaan?
- Myyntiedustustyötä, ja joo. Mä en siis tiedä miten paljon mä uskallan sanoa tai siis, että ööö suoraan. Niin. Siitä ei siis saa puhua.
Eli sinulle maksetaan pimeenä palkkaa?
- Niin (nyökkää).
Asia selvä. Siirrytään seuraavaan aiheeseen
Ja jos rahoja sijoittaa niin tuotto on veronalaista pääomatuottoa. Tätä ei kuitenkin Cherylillä kaiketi verotiedoissa ollut.
Eli veikkaanpa vaan pimeitä tuloja ja pimeitä lahjoituksia.
ihan jopa laillisesti. Se mitä näkee verokalenterissa pääomatulojen kohdalla on todellisuudessa vain osa =)
Ja viime verotustiedot ovat vuodelta 2007, vuoden 2008 aikana on voinut paljon tapahtua chipan elämässä.
hänhän on "jätkien jätkä", kaikki vaan taputtaa selkään. Cheryll taas, mitä tälläkin palstalla näkee, on joidenkin naisten -just naisten- inhokki nro 1. Naisethan ne just on niitä, jotka on kateellisia toisille naisille. Jos joku on kauniimpi ja rikkaampi niin heti on täysi ääliö. Cheryll ei varmasti ole ainoa perijätär pk-seudulla, mutta varmasti on ainut perijätär, joka on BB-talosta tuttu. Ja jo pelkästään se riittäisi monille inhoudenkohteeksi.
niiden firmojen mitä kautta on näitä keikkoja saanut.
kiinnostaa jonkun pikkublondin verot?
Yritysten veronkietoon verottaja puuttuu hanakasti, mutta yksityishenkilöä on erittäin vaikea rankaista pelkkien kuulopuheiden perusteella.
Toisaalta hyvä, että tälläiset veronkiertäjät jäävät kiinni.
Mutta saattaa olla että verottaja kiinnostuu ja alkaa tutkia asiaa.
Kummasti verottajaa kiinnostaa ihan myöskin "mattimeikäläisen verot".
kiinnostaa jonkun pikkublondin verot?
Yritysten veronkietoon verottaja puuttuu hanakasti, mutta yksityishenkilöä on erittäin vaikea rankaista pelkkien kuulopuheiden perusteella.
kun siitä on julkisuudessa. Täytyy sanoa että todella tyhmä flikka
pikkujutun selvittämiseen, on nimittäin hiukkasen suuremmat kalat, joita ne kalastelevat. Ja pimeästi maksaja on syyllinen, ei rahan ottaja. T:verottajan kanssa paljon tekemisissä oleva viran puolesta.