Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victorias Secret

Vierailija
13.01.2014 |

Millaisia tuotteita? Löytyykö asuja muillekin kun teinitytöille ja mallivartaloisille? Mitä ostatte sieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ei siis ole minun ostospaikkani. Joten ei tarvitse tuhlata aikaa näissä liikkeissä pyörimiseen. Hipsterit ja stringit ei ole minun juttuni, eikä muutenkaan Seppälä-luokan vaatteet. Misstähän siellä kannattaisi katsella laadukkaita, aikuisen naisen alusvaatteita?

Vierailija
22/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:54"]

no kuule just olin 3 vkoa jenkeissä ja aika monessa vs:ssä kävin (kahden teininkin takia) ja alushousuista on string-mallista selkeästi eniten eri malleja ja kuoseja

[/quote]

ne stringit on jääneet sinne liikkeeseen kun sexy ym- sarjan hipsterit viety käsistä, joululahjoiksi jne. sama juttu viime vuonna näihin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 09:08"]

no kuule just olin 3 vkoa jenkeissä ja aika monessa vs:ssä kävin (kahden teininkin takia) ja alushousuista on string-mallista selkeästi eniten eri malleja ja kuoseja

[/quote]

ne stringit on jääneet sinne liikkeeseen kun sexy ym- sarjan hipsterit viety käsistä, joululahjoiksi jne. sama juttu viime vuonna näihin aikoihin.

[/quote]

kyllä siellä niitä hipstereitäkin riitti, alennusmyynnistä huolimatta, eivöt todellakaan olleet loppu.

Vierailija
24/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 09:07"]

Kiitos vastauksista. Ei siis ole minun ostospaikkani. Joten ei tarvitse tuhlata aikaa näissä liikkeissä pyörimiseen. Hipsterit ja stringit ei ole minun juttuni, eikä muutenkaan Seppälä-luokan vaatteet. Misstähän siellä kannattaisi katsella laadukkaita, aikuisen naisen alusvaatteita?

[/quote]

Niin, no jos et ole Adriana Liman tai Alessandra Ambrosion näköinen, niin turha sitä on meitä täällä syyttää...

Vierailija
25/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sitten päätteli muutamasta kommentista että seppälä-laatu on kyseessä? No ei ole.

Vierailija
26/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuppikoko 60FF, ostan aina erikoisliikkeistä rintaliivit. Vuosi sitten kävin jenkeissä VS:llä ja "asiantuntija" mittasi koon ja neuvoi ostamaan 32DD ja minä hölmö haksahdin, kun halusin kauniit liivit sieltä ostaa. No päädyin ostamaan kahdet 80$ (törkeän hintaisia!!!!!) liivit huomatakseni myöhemmin, että ympärys on aivan liian suuri antaakseen mitään tukea.

En suosittele kenellekään kenellä yhdistelmä pieni ympärys+isot rinnat. Muuten on kyllä tosi kivoja bikineitä ja alushousuja ja ns. kotivaatteita.

Vierailija
27/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah suomimammat vertaa Victorias Secretiä Seppälään : )

Vierailija
28/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 175cm ja muut mitat 96-62-92, kuppi on 75/34 DD/E, peppu on pyöreä ja pysty, vyötärö kapea ja minä löydän ainostaan Victoria's Secretiltä (USA) ja Gossardilta (UK) hyvin istuvat alusasut näille muodoilleni. VS toimii siis minun kohdallani ainakin.

Vierailija
29/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ne persjalkaista möhömahaa puekaan.

Vierailija
30/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 09:12"]

Niin, no jos et ole Adriana Liman tai Alessandra Ambrosion näköinen, niin turha sitä on meitä täällä syyttää...

[/quote]

Nyt päästiin itse asiaan! :D :D :D

Vierailija
31/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen käynyt viimeksi eilen vs:llä ja todellakaan ei stringit olleet se eniten esillä! Mutta ehkä jsn juntti-jenkkilässä on sitten toisin.

Vierailija
32/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:36"]

Miehen näkökulmasta, aika halpaa skeidaa. Hajuvedet ja muut karmeita.

[/quote]

Kyllä vika kuule löytyy sun "miehisyydestäs" jos ei naisesi Victorian hepenissä sytytä moottorias?

Vierailija
33/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on niin monenlaisia, toiset tykkää puuterinvärisistä mummuraidereista?

Vierailija
34/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa Victoria's Secretiä pidetään jonain trendikkäänä luksusalusvaatemerkkinä.. Haha.

Tsekatkaapas vaikka Myla, Agent Provocateur tai Kiki de Montparnasse.

Vierailija
35/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimi Holliday by Damaris on myös yks merkki jota suosittelisin, eikä niin kallis kuin edellämainitut. 

Vierailija
36/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:38"]

No olipas asiantunteva miehinen kommentti? Harva mies valittanee siitä, että nainen halpoja alusvaatteita ja meikkituotteita ostaa. Ja se halpuuskin on suhteellista.

[/quote]

Minä ainakin valitan jos käyttää halpoja vaatteita ja meikkejä, itsekään kun en käytä mitään seppälätason kuteita ja tuotteita vaatteina ja kosmetiiikkana.

2

[/quote] FYI se on Victoria's Secret. Parempia alusvaatteita loytyy Targetista ja Kohls'ilta. Niin halvat hinnat etta voi ostaa vaikka tusinan/per. Mina ostin Nordstromilta rintaliivit (kylla hyvat ja sopivat ja myyjan mittaamat ja sovittamat), $59, samalla viikolla Kohl'silta kahdet liivit ( $15 each) jotka ovat vielakin kuin uudet ja ne fancy-pants liivit menneet roskiin kauan sitten.

Olen asunut USAssa monta vuosikymmenta joten en lankea naihin turistien tietamiin Macy's ja muihin "naissa on kaytava" kauppoihin ja merkkeihin.

Vierailija
37/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kokemusta ei ole, mutta hinta-laatusuhde ei kuulemma ole hääppöinen. :( Brändilisää on tuotteiden hinnassa kovasti, eli samalla rahalla saa laadukkaampaa muualta. 

Vierailija
38/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 10:07"]

Omaa kokemusta ei ole, mutta hinta-laatusuhde ei kuulemma ole hääppöinen. :( Brändilisää on tuotteiden hinnassa kovasti, eli samalla rahalla saa laadukkaampaa muualta. 

[/quote]

Niin omaa kokemusta ei ole, mutta kiitettävästi pystyt haukkua?

Vierailija
39/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 09:39"]

Vain Suomessa Victoria's Secretiä pidetään jonain trendikkäänä luksusalusvaatemerkkinä.. Haha.

Tsekatkaapas vaikka Myla, Agent Provocateur tai Kiki de Montparnasse.

[/quote]

Agent Provocateurin rintsikat eivät kestäneet nekään. Ostin sieltä muutamat silloin muutama vuosi sitten kun merkki oli vielä tosi IN Briteissä.

Vierailija
40/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt tunnutte tietävän niin onko VS:n Lontoon keskustan myymälässä body mistejä myynnissä? Ne kun on tuossa firmassa ainoa joka päälleni sopii ;)
Gatwikin kentältä kun ei enää saa VS tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi