Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victorias Secret

Vierailija
13.01.2014 |

Millaisia tuotteita? Löytyykö asuja muillekin kun teinitytöille ja mallivartaloisille? Mitä ostatte sieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta, aika halpaa skeidaa. Hajuvedet ja muut karmeita.

Vierailija
2/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas asiantunteva miehinen kommentti? Harva mies valittanee siitä, että nainen halpoja alusvaatteita ja meikkituotteita ostaa. Ja se halpuuskin on suhteellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:36"]

[/quote]

"Mies" eli kade nainen joka ei ole koskaan VS:llä käynyt eikä päässyt matkustamaan maahan jossa niitä liikkeitä edes olisi! HAHAHAHAHA! :D

Vierailija
4/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä aika paljon sellaista nuorekasta Seppälä/H&M-tyylistä trikoovaatetta ja muuta, mutta tuoksut ovat yllättävän laadukkaita hintaansa nähden ja samoin ne heidän kunnon rintaliivi- ja alushousuvalikoimansa joita heidän koulutetut ammattilaiset auttavat valitsemaan oikeiden kokojen suhteen ja jotka maksavat vähän enemmän.

Vierailija
5/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy paljon kokoja esim rintaliiveistä ja värejä laidasta laitaan. Toki alushousumallisto on aika stringipainotteista. Hyvät bikinit/uima-asut. Hyvät treenivaatteet VSX. Pinkillä kivoja verkkareita, tosi niissä myös huonoa laatua.

Vierailija
6/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja samaaieltämiehen kanssa. ylihinnoiteltua skeidaa sanoisin. Rintsikoissa oudot koot ja malli ei ainakaan mun 70C:lle sovi. Alushousut haalistuu ekassa pesussa. Vartalotuotteet imelän hajuisia ja halvanoloisia. Eli kunnon liivikauppaan mars ja kosmetiikka joltain kunnon merkiltä.

Vierailija
7/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kauppa, melkein kuin taivaassa kävelis niiden enkeleiden keskellä, kun siellä käy.

Vierailija
8/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan näitä aina Jenkeissä käydessäni (1-2 krt vuodessa):

- t-paitarintsikoita, hyvän sävyisiä nudeja ja pysyvät kuosissa ja kangas sileänä

- body mist -tuoksut jotka sopivan raikkaita ja kevyitä esim. suihkun jälkeen, olo tuntuu puhtaalta pitempään

- collegekangas-shortseja, mukavia kotioloissa

Vierailija
9/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien kuppikoot ovat tunnetusti väljempiä eli käytän 75C:tä mutta tuolta ostan 34B:n. Eli tiedoksi teille joille niiden koot eivät sovi, vai ottaako itsetunnolle ottaa yhtä kokoa pienempi kuppi? ;)

Vierailija
10/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole normaalipainoinen vaan vähän lievästi ylipainoinen ja mulle siellä ei ole mitään. Amerikkalainen firma, kuvittelis että siellä on isompiakin kokoja, mutta ei ole.ALkkarit mahtuu mutta ne narustringit ovat aika kamalia käyttää.

Mä olen taas tykännyt vartalovoiteista.

Vierailija
11/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:45"]

Toki alushousumallisto on aika stringipainotteista.

[/quote]

Siis häh? Ainakin nyt 4-5 viimeisintä vuotta kun olen USAssa säännöllisesti käynyt niin ne matalat hipster-malliset ovat olleet se hallitsevin ja suosituin mallisto. Moni ei enää käytä stringejä terveyssyistä (kakkamehut ja muut kuonat valuvat narua pitkin vaginaan, you know...)

Vierailija
12/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikat istuu ihan täydellisesti ja kestää kauan. mielestäni ei kyllä ole mitään erityisen halpoja (??), hyvä hinta-laatusuhde kuitenkin. uikkaritkin hyviä, tosin yläosa nyppyyntyi yhdellä vesipuistokäynnillä. mahdollisesti johonkin hangannut. en käytä enää muita kun vs rintsikoita, kun kerran sopiva merkki löytynyt.

Vierailija
13/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:40"]

[/quote]

"Mies" eli kade nainen joka ei ole koskaan VS:llä käynyt eikä päässyt matkustamaan maahan jossa niitä liikkeitä edes olisi! HAHAHAHAHA! :D

[/quote]

Niin tottahan tämä, yhdysvalloissa asuneena ja pelkästään viime vuonna kolme kertaa käyneenä lausunto on täysin totta. Not.

Vierailija
14/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:38"]

No olipas asiantunteva miehinen kommentti? Harva mies valittanee siitä, että nainen halpoja alusvaatteita ja meikkituotteita ostaa. Ja se halpuuskin on suhteellista.

[/quote]

Minä ainakin valitan jos käyttää halpoja vaatteita ja meikkejä, itsekään kun en käytä mitään seppälätason kuteita ja tuotteita vaatteina ja kosmetiiikkana.

2

Vierailija
15/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:45"]

Toki alushousumallisto on aika stringipainotteista.

[/quote]

Siis häh? Ainakin nyt 4-5 viimeisintä vuotta kun olen USAssa säännöllisesti käynyt niin ne matalat hipster-malliset ovat olleet se hallitsevin ja suosituin mallisto. Moni ei enää käytä stringejä terveyssyistä (kakkamehut ja muut kuonat valuvat narua pitkin vaginaan, you know...)

[/quote]

no kuule just olin 3 vkoa jenkeissä ja aika monessa vs:ssä kävin (kahden teininkin takia) ja alushousuista on string-mallista selkeästi eniten eri malleja ja kuoseja

.

Vierailija
16/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:40"]

[/quote]

[/quote]

Niin tottahan tämä, yhdysvalloissa asuneena ja pelkästään viime vuonna kolme kertaa käyneenä lausunto on täysin totta. Not.

[/quote]

niin tämäkin oli 2

Vierailija
17/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se itkettää kun oma supersizeme ei Victorian stringeihin mahdu?

Vierailija
18/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne alkkarit voi haalistua kun suurin osa on tekokuitua (pitsiä, chifonkia jne)? Mulla ei ole yhdetkään haalistuneet ja vanhojakin on. Niillä on todella vähän puuvillaa alushousuissa ja silloinkin vasn osana.

Vierailija
19/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusmerkki La Perlan 390 euron rintsikat repesivät saumasta toisella käyttökerralla mutta kaksi vuotta vanhat 59 us-dollarin Victoria's Secretit ovat vielä noin 40 käyttökerran jälkeen kuin uudet. Eli merkki ei välttämättä takaa laatua, koittakaa nyt hyvät ihmiset vihdoin ymmärtää se! 

Vierailija
20/49 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne samat jotka itkee täällä että "kun Victorias Secret on ihan p-skaa", kuin ne jotka haukkui Starbucksia ja Burger Kingiä, ja silti ne haukkujat oli siellä ensimmäisten joukossa jonottamassa kun nämä tänne Suomeen vihdoin saatiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi