Uskallatko jättää miehesi yksin autoon sillä välin, kun sinä käyt kaupassa?
Kommentit (6)
Se saattaa herätä sillä välin kun olen kaupassa, mennä paniikkiin ja alkaa ulvoa.
epäsiveästi käyttäytyvästä miehestä autossa.....
Voin kuvitella kun miehesi yritti päästä ulos autosta epätoivoisesti, jos siis edes ymmärsi missä oli...
Olen kerran kuunnellut 40 minuuttia avaimen rapistelua ovessa kun mies, ympäripäissään, yritti päästä sisään. Naureskelin oven takana ja kurkistelin välillä postiluukusta...lopulta avasin oven kun alkoi itseäni nukuttaa... ;-)
Alkaa meinaan kiukutella kovaan ääneen kaupassa ja sitten mua hävettää... Pysyy autossa ihan rauhallisena kun jättää radion päälle eikä viivy pitempään kuin 15 min.
Autossa tulee helposti kuuma auringon paistaessa, vaikka ulkona olisikin kylmä. Mies saattaa paksuissa talvivaatteissaan ikävästi hikoilla, jos tuuletus ei ole riittävä. Hikisten vaatteiden pesemisen vaivan lisäksi mies saattaa vaatia päästä nestetankkaukselle lähimpään baariin, mikä on aika ikävä tapa. Se tulee karsia miehestä heti pentuna.
Muistakaa myös löysätä solmio, ettei mies takerru siitä esim. ohjauspyörään tai vaihdekeppiin. Monta kolaria on tapahtunut, kun itsekseen autoon riehumaan jätetty mies on vahingossa saanut jarrun pois päältä ja auto on lähtenyt vierimään parkkipaikalta liikenteen sekaan.
oikeesti olen saanut lukita mieheni autoon! Tosin en kaupassa käynnin ajaksi vaan baari-illan jälkeen kun menin hakemaan kebabia. Siis mies oli aivan ympäripäissään mutta tietysti omasta mielestään loisto kunnossa. Eli jos en olisi lukinnut autoon, olisi varmaankin karannut baariin poissa ollessani...