Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

##HEINÄHATUT to-su##

03.01.2008 |

Mitäs, eikös meille ollut vielä pinoa. Hopi hopi, nyt kaikki kertomaan kuulumisia!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ainakin neuvolasta lähetteen labraan, siinä mukana oli tuo veriseula, mikä jatkaa matkaansa Kättärille. Sain molemmat ajat samassa kuoressa, mutta harmillisen myöhään... Mietin (kuten joku muu oli tehnytkin) soittavani sinne etukäteen ja kyseleväni ajan perään, mutta loppujen lopuksi oltiin poissa kuitenkin nuo loman välipäivät, eli en sinne juurikaan aikaisemmin olisi päässytkään.

Tästä ajan myöhäisyydestä huolimatta olen muuten ollut varsin tyytyväinen, enkä vaihtaisi synnytyspaikkaa kovinkaan mielelläni. Nyt vain odottelen sitä ultra-aikaa ja vaavin näkemistä...

Eilen retkeiltiin Seurasaaressa. Tulee järjetön kylmä aina kun astun ulos ovesta, tänään sitten päätin jäädä suosiolla kotiin lepäilemään. Toivottavasti ei iske flunssa juuri ennen työviikon alkamista!

Vierailija
42/44 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksi voin sanoa että viime raskauden alussa mietin että vaihdan sen terkkarin toiseen. Sitten kuitenkin sinnikkäästi kävin tällä terkkarilla ja loppujen lopuksi siitä tulikin kiva :o Jotenkin jäi sitten ihan ikävä kun lopulta vauva syntyi ja siirryttiin lastenneuvolan puolelle. Eli jotain siinä tapahtui, mutten tiedä mitä.

Nyt sama tilanne, mutta ei niin pahana. Olen kuitenkin jo tottunut tähän terkkariin ja osaan suodattaa hänen juttujaan ;) Minä en edes siihen alkuraskauden lääkärin käynnille halunnut mennä, joten sitten keskiraskaudessa menen.

Me asutaan tässä abc:n lähettyvillä, tiedä vaikka ollaan törmättykin joskus. Käytkö jossain kerhossa esikoisen kanssa tms?

Nyt olen miettinyt että jospa varaisin yksityiseltä sen np ultran sittenkin *miettii*

Kauheen paha olo, yök. Pitäis lähtee ulos syömään kun tuli miehelle luvattua ;)

Jouhi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo aiemmin omat tietoni tuonne esittelypinoon. Toinen lapsi tulossa, esikoinen syntynyt -99, joten näille lapsille tulee aika pitkä ikäero. Ikää itsellä kohta 33v.

Nyt ollaan vkolla 11 menossa ja pari kertaa olen ultrassa käynyt. Täällä ultrataan joka kerta ja molemmista sain kuvan. Ensi viikolla olisi niskapoimu-ultra ja täälläkin sanottiin, että niskapoimu-ultraa ei oteta ilman verikokeita. Ymmärsin, että tämä oli jokin uusi ohje. Ilmeisesti varmempi tulos saadaan, kun otetaan sekä veriseula, että ultra.

Muistaakseni jossain vaiheessa oli keskustelua raskausajan liikunnasta. Minä yritän pitää painon kurissa, ettei se nousisi liikaa. Saa nähdä, kuinka onnistun. Välillä iltaisin on turvotusta ja aamulla paino saatta olla jopa 2 kg vähemmän kuin illalla! Ratsastan edelleen muutamia kertoja viikossa ja yritän käydä kuntosalilla/kävelemässä välillä.

Äitiyspakkauksen ajattelin ottaa, kun edellisestä on niin pitkä aika ja osan tavaroista olen antanut veljen muksulle. Mitään hankintoja en ole vielä sen kummemin tehnyt, muutakuin parit mammahousut. Muutamat housut kiristää jo ikävästi. Työnantajalle kerron luultavasti ensi viikon lopulla tästä raskaudesta.

Vierailija
44/44 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt äkkiseltään muista, miten nuo meidän neuvola-alueet menee täällä, mutta me asutaan vähän toiseen suuntaan kuin te... Vielä ei olla esikoisen kanssa kauheasti kerhoiltu, mutta selkeästi huomaa, että hän jotain kerhoilua tms. juttua kaipaisi. Herkästi kyllästyy, jos ollaan päivät vaan kahdestaan kotona. Aina pitääkin päivisin yrittää keksiä jotain ohjelmaa, ettei mene ihan kitinäksi. Ihana onkin, kun uusi tulokas syntyy ja siitä hieman kasvaa niin on sisaruksista leikkikaveriksi (ja tappelupukariksi) toisilleen. Jos muuten haluat enemmälti " keskustella" niin voit laittaa sähköpostia wipsu08@gmail.com :)

Tänään muuten tuli oksennus kesken esikoisen kakkavaipan vaihdon... Mies nauroi maha kippurassa vieressä ;)

Wipsu