Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvon rouvat auttakaa! Kävi vanhanaikaisesti, haalari jäi pieneksi. Mistä uusi?

03.01.2008 |

Vetäisin aamulla kuopuksen päälle 110 cm:n Othellon ja pienihän se on. Menee päälle joo, ja on ihan kiva jos ei nosta käsiä tai kyykisty...

Alkukauden meillä on ollut käytössä Baggie Reflex (110 cm) ilman vuorta ja se on ollut sopiva. Vähän väljä, sellainen missä on kiva liikkua. Tuohon Baggiehen voisin toki kiinnittää vuoren mutta luulen, että haalari on irtovuoren kanssa hankala pukea.

Onko tietoa löytyykö mistään 116 cm:n Othelloa? Tai vastaavankokoista muuta merkkiä, esim. Mini A Ture? Ja pitäisikö muissa merkeissä ottaa jo seuraava koko?

Kyse on pojasta ja kaikki paitsi ruskea käy;)

Kiitollisena,

-L-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lottalin:

Alkukauden meillä on ollut käytössä Baggie Reflex (110 cm) ilman vuorta ja se on ollut sopiva. Vähän väljä, sellainen missä on kiva liikkua. Tuohon Baggiehen voisin toki kiinnittää vuoren mutta luulen, että haalari on irtovuoren kanssa hankala pukea.

Luultavasti haalari on vuorenkin kanssa tuon kokoisen pojan ihan helppo itse pukea, ainakaan meillä ei ole vajaa 5 v. tyttö kertaakaan valittanut että haalari olisi hankala itse pukea, ei vuoren kanssa eikä ilman sitä.

Jos haalari on muuten sopiva niin miksi ostaa uusi?

Vierailija
2/4 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen Baggien ilman vuorta käytettäväksi. Olishan noita kaksiosaisiakin mutta tykkää päiväkodissa käyttää haalaria.

-L-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on tuo koossa 98 ja on suht reilua mitoitusta. Kangas on kestavaa ja likakaan ei tartu helposti (tosin meilla varina se hunter). Toi on ollut ihan helppo pukea paalle vaikka siina on osittain fleecevuori.

Vierailija
4/4 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä illalla mittailla sitä Othelloa ja verrata tuohon Molon pukuun. Ja rauhassa kokeilla eikö se Othello tosiaan mahdu, jotenkin olen edelleen epäuskoinen asian suhteen. Se on ostettu viime maaliskuussa _reilulla_ kasvuvaralla.

Kaikki ovat luvanneet, että kasvu tasaantuu muttei näköjään ainakaan meillä...

Lottis