Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aiot alkaa etuilla jonoissa ja arvostella ääneen tuntemattomia ihmisiä?

Vierailija
02.01.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää äitini, joka arvostelee vieraita ihmisiä ääneen. Onneksi hän ei sentään etuile.

Vierailija
2/10 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneen olen arvostellut ihmisiä jotka etuilevat jonossa. Eivät tönittyään osaa pyytää anteeksi jne.

Sitten vielä ihmeteellään jos nuoriso ei osaa käyttäytyä, kun ei osaa nuorison vanhemmatkaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutama vuosi jo mennyt yli enkä taas tätäkään olis tiennyt ilman tätä palstaa.

Vierailija
4/10 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ääneen olen arvostellut ihmisiä jotka etuilevat jonossa. Eivät tönittyään osaa pyytää anteeksi jne.

Sitten vielä ihmeteellään jos nuoriso ei osaa käyttäytyä, kun ei osaa nuorison vanhemmatkaan :(

Vierailija
5/10 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kepillä kopauttaa ohikulkijaa? -ap

Vierailija
6/10 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen asumaan omilleni! Pitäähän sitä puheenaihetta saada av:lle ja pitää nämä ' törkeää: tänään kaupassa nähtyä' - ketjut elossa!

Vierailija
7/10 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuville, että tänne se paikka ja heti! Vaikka olisikin koko loppubussi tyhjänä.

Vierailija
8/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävetti. Olin pojan kanssa Hesellä, ja kaikki av-mammat siellä kanssa. Sekä amatööri-heseilijät, jotka kouluikäisten lastenlastensa hoitajiksi olivat joutuneet vanhempien ollessa töissä. Viisitoista minuuttia jonotettuaan kysyvät kassalta, mitä tälläinen aikuinen syö Hesellä ja sitten valitsevat juoman kokoa.

Minulla on periaate kun jossain palvelupisteessä on kolme asiakaspalvelijaa jonotan kaikkiin eli en rynnistä jonkun ihmisen perään vaan odotan vähän kauempana. Samoin teki edessäni jonottanut yh-isä, mutta hän luuli, että hänen edessään olleet vanhukset olivat pari ja meni papan perään ja niin minä sitten etuilin vahingossa yh-isää, tajusin asian tilauksen esitettyäni.

Lopulta arvostelin pojalle takanani jonottaneita huivipäisiä naisia lapsineen, ÄÄNEEN.

Vierailija
9/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lika hetki, niin etin. Jäätelöiden ja muiden pakasteiden kanssa voi tulla toisiin ajatuksiin kassalla, eikä halua niitä ostaa, sehän on kassalikkojen hommaa viedä ne takaisin kylmään. Onhan noita vaikka mitä käyttäytymiskoodeja, joita kuuluu aikuisen osata.

Vierailija
10/10 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä