Mistään ei saa nättejä rintsikoita isorintaiselle!
Kaikki nätit rintsikat on pumpulia täynnä ja isoin koko joku 80 C...masentavaa. Itsellä se koko on jotain 90 D tai 90 DD. Siinä koossa saa vain perusmammarintsikoita. Mistä seksikkäitä alusvaatteita isommalle tytölle? On sääli piilottaa suuret (kauniit?) rinnat tylsiin tätirintsikoihin... Haluaisin vähän piristää seksielämää ja hankkia jotain kaunista, mutta mistä?
Kommentit (34)
Bravissimosta, liiviliikkeistä ja Stockalta ja Sokokselta.
se tehdään mittatilaustyönäj ase tekijä kertoo kaiken tarvittavan ja mneuvoo taatusti ammattitaidolla millainen se voisi mahdollisesti olla.
Sitten on veilä sovitus ennen valmista korsettia jotta se on taatusti sinun mallinen eikä todellakaan purista/ole väärän kokoinen mistään :)
Itse otin sen kaikkein tavallisimman kankaan eli kalanruotocoutil koska haluan mattapintaisen ja se värjättiin sen väriseksi kuin haluan.
Noita malleja on siis rinnan alle tuleva jota pidetään rintsikoiden kanssa ja rinnan päälle tuleva jolloin ei tarvitse rintsikoita ollenkaan koskaan......
Ja itse en tiennyt yhtään mitään korseteista enkä tuntenut ketän sellaista käyttävää enkä kuulu mihinkään marginaaliryhmään ;)
Pidän korsettiani farkkujen ja trikoopaidan kanssa vaatteiden alla ihan alusvaatteen tapaan.
Mulla oli pointtina korsetin hankinnassa kadonnen vyötärönmetsästyksen ja isojen rintojen tukemisen lisäksi se että harmittaa todella kahden lapsen myötä kadonnut erittäin hyvä ryhti jok aoli ennen raskauksia.
Kovalla liikunnalla sais ryhdin kuntoon,, mutt akun tuskin kerran viikossa on aikaa kun sitä tartteis olla 5-6 kertaa viikossa sitä liikuntaa.... Ja lapset on alle 4v molemmat
Siellä on isojakin kokoja. Itselläni 70E ja olen nähnyt, että koot jatkuvat ainakin H asti ellei enemmänkin.
En äkkiä löytänyt tietoa sieltä.. Eihän ole jenkkifirma kunmenee tullit...
Tai jos on melko normirintainen eli " helpot" " standardi" muotoiset rinnat niin en epäile hetkeäkään etteikö niihin olisi helppo ostaa koon mukaan rintsikat.
T: Ei-standardi :(
Minä toivoisin että löytäisin sopivan kokoisia liivejä, vaikka sitten niitä tätimäisiä kun olisi edes jotain sopivia. Koko 90G
kun ei tarveis päivittäin tuskailla epäsopivien ahdistavien rintsikoiden kanssa :)
Vierailija:
Mutta changella ei siis nettimyyntiä?
Laitoin vaan nettiosoitteen, että voitte katsoa minkälaisia ovat. Siellä näyttäisi olevan lista missä liikkeitä on :)
25
Ostan liivini joko Changesta (hyvä hinta-laatusuhde) tai sitten jos on enemmän rahaa käytettävänä ostan suomalaisia Figura-shopin liivejä. Itsellä koko 75E.
noin suurinpiirtein? Puhutaanko 100-200 ¿ luokasta vai meneekö jopa yli?
Olisi ihana..
Lindex ym. myy kyllä isompiakin kokoja, mutta aika monissa onnettoman ohuet olkaimet, mulle ei ainakaan pito riitä. Koko nyt raskaudessa 80E. TIedä sitten mitä imetys tuo tullessaan, toivon palautuvani entisiin 75D-mittoihini joskus...
Itse en tykkää Changen liiveistä, koska ovat isossakin koossa tosi rimpuloita. Esim. ostin imetysliivit F 80 ja oli vaan kaksi hakasta ja yhtä ohuet olkaimet kuin jossain hepeneliiveissä. Changen liivit ei tue tarpeeksi isoja rintoja.
Bravissimo on ainoa mistä olen löytänyt kunnollisia, tukevia, kauniita ja istuvia liivejä, ja monissa malleissa jopa topattuja/muotoiltuja kuppeja.
Jos jostain Stokkalta tai Funkysta onnistuu jotain löytämään, niin ovatkin sitten puuterinvärisiä/valkoisia ja/tai ilman minkäänlaista muotoonprässäystä tai toppausta. Ja ennen kuin joku ehtii, niin en tarvitse lisää kokoa, vaan muodon takia tykkään, että kuppi on ohuesti topattu.
4
Mutta siinä iso osa hinnasta ulee niistä luista, että jos haluat toisen niin se ei ole niin kallis kun luut voi käyttää uudestaan. Ja noista Belle Modesten korseteista saa huutiskessa monta sataa.......
Rinnan yli tulevat maksaa sit kyl yli 400 mut mä en kertakaiikkiaan voi laskee hintaa kun tieää miltä se tuntuu päällä :)
Jos joku haluaa kysyä lisää korsetista henkilökohtaisemmin niin
lilina@luukku. com :)
Jos ympärysmittasi on 90, olet luultavasti ylipainoinen. Laihduta, niin alkaa löytyä kivoja liivejä sinullekin!:)
t 75d
on aika kauniita ja tosi hyvin tukevat. Mulla kokona 75D.