sähkötupakan haju?
Epäilen, että lapseni kaverilla oon sähkötupakkaa, aikaisemmin haisi tupakalta mutta nyt on ilmeisesti vaihtanut ainetta. Haiseeko sähkötupakka jollekin?
Kommentit (46)
Sähkö"tupakkaa" ei polteta. Sillä höyrytellään.
Tänään olin autossa jossa kuski poltti koko matkan noin 15 min sähkötupakkaa ja haisi jo autossa ja nyt kun ole ollut kotona noin 3 tuntia niin vieläkin tulee nenään se haju jostain. Pakko mennä suihkuun peseen hiukset!!!! Eli kyllä haisee!!!!!!
No eihän sähkötupakkaa saa edes polttaa juuri missään julkisissa tiloissa. Oma katkeruus se teillä taitaa haista.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:53"]
HAISTA VITTU KYLLÄ HAISEE
[/quote]
Peseppä suusi saippualla. Unohtuu pahimmat käryt.
Sähkötupakkahan on paljon terveellisempää.
Ei haise. Sehän on vesihöyryä se savu mikä siitä tulee... vesihöyry ei haise millekään.
Minä poltan nikotiinitonta sähkötupakkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 06:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 06:27"]
Mä olen yli 3v höyrytelle, ja kyllä mun sähkötupakka ainakin tuoksuu, tuoksu riippuu siitä, mitä siinä höyryttelee.
ohis
[/quote]
Kyllä höyry tottakai tuoksuu kun heti haistaa, mutta se ei jää leijumaan/haisemaan samalla tavalla kun tupakansavu vaan haihtuu hetkessä. Moni höyry ei edes haise epämielyttävälle kuten tupankansavu vaan ihan hyvälle.
[/quote]Totta, mutta niillä tehokkaammilla vehkeillä saa kyllä sellaiset höyrypilvet aikaiseksi, että ei läpi nää. Ja tuoksu jää kyllä pidemmäksi aikaa huoneeseen. Kyllä mä ymmärrän niitäkin, joita tuo tuoksu häiritsee, tupakansavuun en kyllä itse lähtis vertaamaankaan.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 18:22"]
Minä poltan nikotiinitonta sähkötupakkaa.
[/quote] Miksi?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 18:22"]
Eikä se ole jotain vesihöyryä
[/quote] Mitas se sitten on kun ei se savuakaan ole? Ihan on hajutonta vesihoyrya, suuhunkaan ei jaa mitaan makua.
Onko niissä siis joskus nikotiinia ja joskus ei? Miksi teini-ikäinen vaihtaa sähkötupakkaan?
Noloa, että joku vielä kehtaa polttaa nykyaikana. Vanhemmillaan on mennyt kasvatus pahasti pieleen.
Tuoksuu armiaineiden mukaan, hedelmää, mentholia, vaniljaa.... Vaihtoehtoja on satoja
Sähkötupakka nesteissä on glyseroli(sekä muita kemikaaleja)höyryä. Ei vesihöyryjä. Siinä ensimmäinen väärinkäsitys. Toinen väärinkäsitys on että ei ole todistettu etteikö se olisi turvallisempaa tai vaarallisempaa kuin savukkeiden polttaminen.
Nesteiden yhdisteet riippuu valmistajasta. Tämä nimen omaan 'höyry' ei jää vaatteisiin sillä se ei ole savua. Jotkut höyryt ovat niin vahvoja (en ole varma onko sillä tekemistä nikotiinipitoisuuden kanssa, mutta veikkaan niin) että saattavat jäädä haisemaan (hyvin lievästi, ellei huomaamattomasti) tunkkaisessa, pienessä tai huonosti tuuletetussa huoneessa. Tämä on silti harvinaista. Suurin osa (tarkoitan siis valtava osa) nesteistä ei aiheuta minkäänlaisia hajuja paitsi ehkä kymmeneksi sekunniksi jos olet alle metrin päässä.
Ku tyttökaveri polttaa normiröökin ni henki haisee viel monen päivän päästäkin paskalta ja kuulostaa koko ajan hengästyneeltä ku ei saa kunnol henkee, tosi ihana yöl yrittää nukkuu ku toine kuulostaa silt ku ois kuolemas siihe vieree. Lopetti röökinpolton (poltti askin päivässä 9v ajan) 2 kk takaperin ja parin viikon ajan kuulosti ja tuoksui jo iha terveelt.
Nyt on alottanu pari kertaa viikos polttamaan ja siit ei nyt mitää hyötyy must oo, haisee yhtä pahalt ku ennenki ja kuulostaa sairaalt. Se on kysyny haittaaks mua jos se siirtyy sähköröökiin mut en osaa sanoo ku en tiiä jääk siit tollasii "jälkii", et tukkiiko hengityksen ja haiseeko paskalta henki?
Ja en haluu sellasilt mielipitei kenen mielest henki haisee vaa sen ajan ku se savu tulee viel hengest, koska se paskankäry tunkeutuu sinne henkiteihin moneks päiväks eikä hammaspesu auta eikä muukaan ku pitäis alkaa pulloharjal keuhkoi ja henkitorvee putsaamaan..
2