Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää: lapsenvahti oli lupaa kysymättä siivonnut meillä.

Vierailija
02.01.2008 |

Naapurin tyttö oli mm. järjestänyt työpöydän (eli nähnyt ties mitä pankkipapereitamme ym.). Odotte selvästi kiitosta toimistaan, mutta ärsyttää tuollainen paikkojen tonkiminen. Ei meillä edes ollut erityisen sotkuista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt muuta kuin tyhjensin astianpesukoneen ja täytin sen likaisilla pyyhin pöydän ja lakaisin keittiön lattian, sekä keräsin olohuoneesta niiden taaperon silppuamat seiska lehden palaset ja kuivat kukkien lehdet jotka oli tippuneet lattialle.

Ei ne ollut pahoillaankaan mulle. Ajattelin että autan heitä kun aikaakin oli.

En kyllä kajonnut niiden henk. koht. papereihin tai muihin tärkeisiin tavaroihin.

Vierailija
2/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jollain ongelmat. Kyllä minä vaan olisin ikionnellinen, jos meillä joku lapsenvahti tekisi lisätyötä ilmaiseksi siivoamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu tietysti, onko omien papereiden paikka levällään kirjoituspöydällä silloin kun talossa on vieraita.

Vierailija
4/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita arkaluontoiset paperit ensi kerralla piiloon ja ole tyytyväinen kun lapsenvahti tekee oma-aloitteisesti hommia!

Vierailija
5/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitajan en koske toisten hlökohtaisiin papereihin jne jos siivoilen. Korkeintaan siirrän vain

jos ovat levällään ja tiellä jossain. Enkä haluaisi omassa kodissanikaan koskettavan.

Vierailija
6/6 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman palkkaa?!? Tyttö yritti auttaa, ja sinä täällä haukut toisten henkilökohtaisten asioiden tonkijaksi. Miettisit itse, mihin jätät pankkipapereitasi lojumaan, kun taloon tulee vieraita ihmisiä. JOS tyttöä olisi kiinnostanut teidän henkilökohtaisten papereiden tonkiminen, hänhän olisi ne siitä helposti voinut vilkuilla ja tyydyttää uteliaisuutensa ilman niiden papereiden järjestämistäkin! Niinhän oikea kyylä olisi tehnyt, jos papereita lojuu näkyvillä. Nimittäin katsonut tiedot ja jättänyt samanlaiseen sotkuun, jottei jäisi kiinni kyyläämisestään. Huoh! Luuletko oikeasti, että sitä lapsenvahtia kiinnosti niiden järjestämiensä papereiden sisältö pätkän vertaa...

Ap on kiittämätön ja selvästi luulee kaikkien olevan ylikiinnostuneita toisten asioista...Ties vaikka itsellään olisi vähän kyylän vikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä