Mitä teen, kun 11 vuotias poika riidan päätteeksi sanoo, että toivosimme, että hän olisi kuollut.
Riitelimme ulkovaatteista. Ei suostunut laittamaan mielestäni riittävästi päälle vaatetta ja siitähän riita syntyi. Heitteli tavaroita, huusi ja riehui. Minä otin pari kertaa hiuksista kiinni, kun alkoi niin keittää. Nyt huutelee tuolla huoneessaan, että toivoisitte, että olisin kuollut.. =( Tuntuu tosi pahalta.
Miten saan pojan ojennukseen? Miten vältytään tälläisiltä kamalilta raivoamiselta? Miten saan pidettyä kuria ottamatta hiuksista kiinni? Mietin, että eihän tuo minua kohta enää tottele ollenkaan, jos en ole nyt vahvana..
Kommentit (29)
jalkaan muualle kuin rinteeseen tuossa iässä.
Vierailija:
kuluttua.. Mutta lähemmäs 11 kuin 10..ap
kahdeksi päiväksi. Nukuin kaverin vaatekomerossa. Muistan fiiliksen vieläkin!
ja sinä luulet saaneesi erävoiton! Olet tukistanut ja loukannut lasta, minkä jälkeen olet saanut lapsen lannistetuksi, ja erehdyt luulemaan sitä voitoksesi! Luulet saaneesi anteeksi, mutta mitenköhän on...
tukistaessani häntä, myönnän sen. Mutta kyllä tuolla ilmalla on päälle laitettava muuta kuin farkut, se on varma.
Teillä on välillä niin ihme kommentteja täällä, että oikein ihmettelen. .
ap
ne toppahousut on tärkeät, että poika ei sairastu. Mutta myönsin jo tehneeni väärin tukistaessani häntä.
ap
vai itsarin?! Älkää nyt jaksako enää. Mä poistun nyt tältä palstalta.
ap
vaikka muovikassiin mukaan niin vältyt tuollaisilta turhilta konflikteilta.
kuluttua.. Mutta lähemmäs 11 kuin 10..
ap