Löllöpyllyt not 4-ever-RYHMÄ ALOITTAA!
Tästä se siis alkaa! Mukaan on ilmoittautunut jo muutama keventäjä, ja uusiakin porukkaan mahtuu mukaan! Ajatuksena siis oli punnitus kerran viikossa (joku ehdotti perjantaita), ja ajatuksia ja muita juttuja saa toki kirjoitella useamminkin. Toivottavasti ryhmästämme tulisikin aktiivinen, tsempataan siis toisiamme!
Kirjoitellaas nyt eka viikolla vähän taustoja itsestämme ja omia mietteitä siitä oman painon pudottamisesta; mitä vauhtia ja millä " tyylillä" kukakin aikoo kaventua...
Tervetuloa sitten vaan mukaan!!
Kommentit (36)
Piti vielä nopeesti palata...voiko paino oikeesti heitellä kilonkin puolessa vuorokaudessa?Käin puntarilla illalla ja aamulla se näyttikin 1 kiloa vähemmän, tosin päivän aikana taas sama kuin edellisenä iltana??
Kaikista parhain aika olisi punnita esim.aamulla ja joka kerta samoihin aikoihin ja rutiinein?miten teette?
mango
hei,
neljän lapsen äiti ilmoittautuu myös mukaan tähän toivottavasti toisiaan tsemppaavaan ryhmään
Elikkäs meikäläinen punnitsee näin lauantai-aamuisin.
Lähtöpaino oli 2.1. 85.1 kg
tänään 84.6kg eli -500g
Nesteitä varmaan lähtenyt, mutta motivoi kyllä... ;)
Eilen illalla haettiin miehen kanssa " mäkistä" hampurilaisateria.
No joo...päätin syödä sen hyvällä omalla tunnolla ja liikkua sitten viikonlopulla enemmän. Aamulla kävelin oikein kunnon hikilenkin...varmasti lähti purilaiset sulamaan! Illalla vielä kuntopyörällä suhautan niin eiköhän piisaa. Nyt ei parane enää tänä viikonloppuna repsahtaa.
aamulla kävin täällä heti hehkuttelemassa kun oli kolmen päivän tulos
-500g. Nyt sitten on tullu vähän lipsuttua.... ruokaa meni kohtuudella. Mutta muutaman ranskanpastillin olen popsinut kun tytöllä on tänään karkkipäivä. Ja sitten kahvin kanssa söin pari piparia..... :(
Jos nyt ei tänään enää söisi mitään, niin sitten ei olis niin väliä, mutta on vasta iltapäivä ja illalla ollaan menossa mun vanhempien luo. Siellä täytyy yrittää pitää kohtuus tarjoilujen suhteen....
Muuten ei tarvii ens viikolla odottaa mitään huipputuloksia...
Vitsi että on välillä itsekurin pitäminen vaikeeta!!!!!!!
Miten muilla menee?????? ;)
Itsekurin pitäminen ihan sika vaikeaa!!!Joulusta jäi kaikkia herkkuja yms.katselen(tosi fiksua) kaappeja vähän väliä, toistaiseksi vaan katsellut :) täytyy varmaan jemmata pojan synttäreitä odottamaan johonkin yläkaappiin.
tuntuu et heti kun ei ole tekemistä niin ajatukset siirtyy ruokaan...aika säälittävää:)ehkäpä pitäisi silloin alkaa tehdä vaikka vatsalihaksia...heh
TSEMPPIÄ X 1000000
mango
Huomenta!
Heti tulen tänne tunnustamaan herkuttelun.....
Juu tuli sitten illalla syötyä karjalanpiirakoita vanhempien luona.... :(
Ne on mun yks paheeni. Pisteitä kun laskeskelen niin meni eilen pisteet varmaan 6 pisteen edestä yli. plääh..
tänään pitäis sitten pysyä tosiaan pisteissä ja vaikka mieluummin niin etten käyttäis edes kaikkia.
On näköjään parempi olo heti kun tuli tänne tunnustamaan :)
Tsemppiä muillekin itsekurin ja kaiken muun suhteen!!!!!!
-A-
tosi surkea viikonloppu... eilinen herkuttlupäivä ryöpsähti ihan yli rajojen; siis suklaata ja lakua ja vähän sipsiä ja popcorniakin. Ja jäätelö.Tekosyy: tytön synttärit ja kyläily.
Eikä siinä vielä kaikki. Tänään umpiväsyneenä huonosti nukutun yön jälkeen vielä jouluisia marmeladeja ja lisää suklaata, ja vähän piirakkaa ja kahvin kanssa pipareita. Nyt kun tuo kaikki on kirjoitettu tähän, niin kuulostaapa vielä pahemmalta... ei auta.
Hukkaan meni siis viime viikon painon pudottelut. Mutta huomenna uusi ryhti taas...
Enempiä repsahduksia ei tullut, mutta tuo hampurilaisateria oli ihan tarpeeksi paha. koko ajan jotain tekee mieli...yritän vettä juoda ahkerasti.
Liikuntaa (kävelyä) oon harrastanut paljon...la ja su isot lenkit tehty. Muuta ei jaksa kun kunto on ihan nollissa viä.
No TSEMPPIÄ kaikille tulevaan viikkoon.
mutta tänään vähän lepsuin minäkin... Tuli vieraita käymään katsomassa uutta vauvaa ja piti olla tarjottavaa ja itsekin syödä jotain..joten söin ison suklaakeksin ja palan kakkua ja nyt iltaruoaksi ajateltiin miehen kanssa syödä pitsat.
Taidan alkaa sunnuntaita pitään herkuttelupäivänä ja muuten sitten yrittää pitää kovaa kuria viikolla.
Mutta en tajua miksi mun paino ei ole enää pudonnut vaikka oon koko viikon tarkkaillu mitä oon suuhuni pistänyt? Masentaa kun aina kun menen puntarille niin se näyttää sitä samaa 75kg. EI vaikka kuinka yritän olla tiukkana niin siinä se paino näyttäis pysyvän. Mun täytyy alottaa liikunta sitten. Muuten ei tuo paino näyttäs enää laskevan. Tuolla joku kyseli että onko mahollista että paino heittelee saman päivän aikana niin paljon.
Mullakin näyttäs kahen kilon heilahtelu olevan ihan normaalia. Aamulla jos punnitsen niin paino on 75kg mutta ruuan jälkeen paino nousee 77kg! Kyllä masentaa...
Toivon saavani tästä ryhmästä voimaa ja kuulevani onnistumis tarinoita niin ne sitten kannustais mua eteenpäin kun huomaisin että kyllä muutkin onnistuu!!!
Eipä mennyt viikonloppu täälläkään ihan parhaalla tavalla, mut onneksi huomenna on taas uusi päivä ja silloin voi olla lipsumatta. Yritän itselleni muistuttaa, että ei kukaan lahdu, jos laihduttaa yhden päivän viikossa, joten ei myöskään yksi " huono" päivä ketään pysyvästi lihota.
Se on kyl niin fakta, et sitä syöt, mitä ostat. Vaikeeta näin aluksi, kun kaapeissa on vielä joulun jäljillä vaikka mitä herkkuja. Tänään tehtiin joulutorttuja, mut onneksi sain niistä suurimman osan syötettyä sukulaisille. Ei raaski nuuka ihminen poiskaan heitää, eikä mies ja lapset ole vielä ehtineet kaikkia keksipaketteja yms. tuhota.
Perjantaina olin spinningissä ja se oli hienoa. Yritän tulevalla viikolla mennä salille vähän etsiskelemään kadonneita lihaksia.
Uusi viikko ja uudet kujeet!
t. Lempi
Ihme, selvisin jotenkuten viikonlopusta...lauantaina tosin " maistelin" kaappin jääneestä namipussista, ei kyllä jäänyt kauheata morkkista kun normaalisti sen pussin tyhjentäisin melkein yhdessä illassa :)
Tällä viikolla ajattelin (oli sää mikä tahansa) liikkua joka päivä ainakin 45min kävelylenkin...katsotaan loppuviikosta onko pitänyt,lupaus helpompi pitää kun jaoin sen teidän kanssa :)
Jännä huomata vaikka laihdutusta ei ole takana kun 5pv niin jotenkin on paljon energisempi olo kun on syönyt terveellisesti ja herkkuja ei ole tullut napsittua pitkin päivää!...kai se siitä johtuu?
Ihana talvisää ulkona!
hauskaa alkavaa viikkoa
mango
Mukavasti täällä porukkaa. Ryhmässä on voimaa.
Mulla tuo mennyt viikko meni ihan mukavasti. Karkkia ei tullut syötyä kuin lauantaina. Sen itselleni sallin jo etukäteen. Yksi karkkipäivä on oltava jotta on mitä odottaa eikä sitten ole niin herkkä houkutuksille.
Ruokaa meni sopivasti. Kevyitä keittoja päivällä töissä ja sitten toinen lämmin ateria kotona.
Puntarilla käväisin tänä aamuna. (En ole koko viikkona käynyt)
En oikein usko pudotusta. Se näytti -2kg.
Jotenkin tuntuu että nyt jompikumpi punnitus näyttää väärin joten käyn huomen aamulla uudelleen. Tosin mikä sen ihanampaa kuin että tämä olisi totaalinen pudotus. Mutta, mutta...
Stemppiä tarttisin siihen toiseenkin eli tupakki on alkanut taas maistua. Kääk. Ei sen näin pitänyt mennä. Vielä ollaan siinä vaiheessa että tupruttelen salaa. Nyt vaan pitäis saada se poikki. Mutta sitten taas tietää että sorrun niihin karkkipusseihin. Niin tai näin aina väärin päin...
Ei muuta kuin niskasta kiinni.
Stemppiä kaikille " kilojen kyttääjille"
-Vuffi-
Eli minäkin uskaltaudun vasta nyt nousemaan vaakaan ja ikävää lukemaahan se näytti.
Tavoitteena olisi pudottaa 7 kiloa.
Tämän hetkiset mitat ovat 157 cm ja 66 kiloa. Tarkoituksena olisi päästä ylipainosta normaalipainoon ja alle 60 painoon.
Tsemppiä kuitenkin tarvitsisin, sillä mielitekoja riittää ja niitä on niin vaikea vastustaa. Motivaatiokin on kyllä hukassa, vaikka tietää mitä pitäisi syödä se on niin vaikeaa syödä oikein ja liikkumaankaan ei tahdo ehtiä.
T. Sonkka
Tervetuloa vaan mukaan! Olemme kolmannella viikolla, joten ehdit vielä hyvin!!
Tosiaan jäi vielöä sanomatta, että kiva kun porukka kasvaa ja on aktiivinen; joukossa on voimaa! Tervetuloa kaikille messiin!