Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystavani tietaa, etta olen todella vasynyt kaksosten koliikin takia. Han osti minulle paidan, jossa lukee kuolema kuittaa univelat. Olenko turhan herkka, silla loukkaannuin todella

Vierailija
02.01.2008 |

paljon tästä tekstistä ja ystäväni nauroi vieressä kuin parhaammalle vitsille.

Miten pitäis suhtautua tekstiin tai tämän jälkeen ystävääni???

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kuoleman väsynyt

Vierailija
2/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli loistava vitsi! :D :D Olisin nauranut itseni kipeäksi!

...vai luulitko, että ystäväsi yritti vihjata VAUVAN kuoleman kuittaavan univelat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli varmasta ystäväsi hyväntahtoista mutta kieltämättä just tähän kohtaan sopimatonta huumoria.

Tottahan tuo on...kuolema kuittaa univelat

Se paita naurattaa sua jo viimestään kahden vuoden päästä!

Terkuin koliikkikaksosten äiti, joka selvis sittenkin kaikesta!

Vierailija
4/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan sanonut, että tää olikin vika niitti itsaripäätökselleni, kiitos vaan.

Vierailija
5/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi kuitenkin halusi piristää sinua, joten älä liikaa vihoittele.

Tuollaiset asiat kannattaa silti AINA sanoa ääneen ja selvittää. Ei kannata syytellä ketään, mutta kannattaa aina kertoa, jos joku asia loukkaa ja miksi se loukkaa.

Vierailija
6/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit nukutuksi. Sano, että vielä ei ole aika kuitata kuoleman kanssa. Lapset tarvitsevat sinua kasvaessaan. Jos ei ymmärrä pyytämättä tarjota apua, niiin pyydä rohkeasti sitten. Voisi esim viedä lapset vaunukävelylle puolestasi.

Vierailija
7/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit vähemmän tosikko!

Vierailija
8/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkaista vaikeaan tilanteeseesi hiukkasen huumoria. Kyllä se suakin vielä jossain vaiheessa naurattaa, usko pois.

Vierailija
9/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosiaan taapero herättää joka yö noin 10 kertaa, siis ehdin nukkua joskus jopa tunnin! Välillä olen vartin välein ylhäällä huutavan lapsen kanssa. Nykyään päivät menee aika zombiena ja vähän hirvittää, että miten töihinpaluu menee, kun ei voi vaan olla ja möllöttää päivisin! Joo ja todellakin tiedän, että kuolema kuittaa univelat ;) Ei kai tällaista väsymystä jaksakaan, jos siihen jää märehtimään. Pitää osata ottaa huumorilla tällaisiakin asioita. Ehtii sitä myöhemminkin nukkumaan...

Vierailija
10/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haudassa ehtii levätä. Ei mies mitenkään sitä ole onneksi vakavasti ottanut, en ole tossissani, Savossa vaan on sellanen sanonta. Ainakin molemmat mummoni samaa sanoivat.

Vierailija
11/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset oli pienia ja mä nukuin oikeasti max. 3 h yössä, senkin pätkissä. Ja en muista koska viimeks olin nauranut yhtä paljon. Musta se oli niin koomista ja tuntui sillä hetkellä just totuudelta. Että vasta kuolemassa sitä saa seuraavaks levätä;) Mutta nyt jo saa, 5 v meni tosi huonoilla yöunilla, mutta nyt jo helpottaa. Ja edelleen tuo vitsi naurattaa.

Aivan varmasti oli hyväntahtoinen ele, mä olisin voinut tehdä jotain tuollaista myös ja luulla tosiaan piristäväni. Ja olen siis taatusti väsymyksen kokenut. Mutta ymmärrän, etät väsyneenä saattaa olla hiukan herkkä.

Meillä tuo lause on edelleen piristyksenä, kun oikein väsyttää. Ajattele huumorilla, kyllä se silti saattaa helpottaa ennen kuolemaakin. Kuolema on vakava asia, mutta tämä lause on legenda;)

Vierailija
12/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univelat tuntuvat varmaankin tosi paljon pahemmilta tuolla asenteella. Itse olisin nauranut tosi paljon siinä tilanteessa. Minulle syntyi parin muun äidin kanssa aikoinaan ihan oma huumorin alalaji väsymyksestä. Jos olisin nähnyt tuon paidan, olisin varmasti ostanut sen kavereilleni.

" Äiti on vähän väsynyt" on tosi lässy paitateksti, mutta tuo oli kyllä hauska! Älä ota itseäsi ihan noin vakavasti.

Vierailija
13/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi teksti olisi ehkä ollut " tuplasti väsynyt tupla-äiti"

Kokemusta on väsymyksestä, sillä meillä on ihan just vuoden täyttävät keskoskaksoset. Ensimmäinen vuosi on ollut helvetillinen suoraan sanoen, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa näkymään valoa tunnelin päässä...

Jaksamista teille!

Terv. Kaksosten äiti

Vierailija
14/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen ollut tosi väsynyt ja paras lääke siihen umpiväsymykseen on kyllä nauru. En ole koskaan nauranut niin paljon kuin silloin, kun luin täältä niitä mokia, mitä äidit on tehneet väsyneinä. Nauru auttoi ihmeesti!

Ja tuo on kyllä ikivanha sanonta. Isotätini sanoi tuota jo, ja me ollaan Länsi-Suomesta.

Vierailija
15/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsyneenä jaksa mitään " ajattelen positiivisesti niin tadaa, kaikki on helppoa, hahaa, tosi huvittavaa väsymykseni" .. Suuttuisin tosi pahasti tuollaiselle kaverille, jolla ei ole empatiaa tippaakaan.

Kyse ei ole ap:n huumorintajuttomuudesta vaan kaverin mauttomuudesta, ei ole tainnut itse olla vastaavassa tilanteessa. Voisit sinäkin nauraa hänelle seuraavan kerran, kun hänellä on ongelmia - tosin et liene niin epäempaattinen, että pystyisit olemaan niin törkeä.

Vierailija
16/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos nauraa toisen ongelmille, on empatian puutetta. Yksinkertaista?

Ap, kerro kaverillesi, että hän loukkasi. Varmasti ei tarkoittanut pahalla, teki ajattelemattomuuttaan tökerösti.

Riippuu kyllä siitä, kuka tuollaisen sanoo - minäkin parhaan ystäväni kanssa lasken usein rankkaakin huumoria väsymyksestä ym. ja hänen antamanaan ymmärtäisin tuon paidan huumoriksi. Mutta todella on sitten ihmisiä, jotka ovat kyllä itse vaatimassa lohduttamista ongelmiinsa, mutta suhtautuvat tosi kevyesti ja jopa huvittuneina toisten ongelmiin.

t. 25

Vierailija
17/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sulla ei oo kavereita ap!

Vierailija
18/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus itse väsyneenä sanon miehelleni että levähdän sitten haudassa, tai siellä saa sitten levätä.

Mutta kyllä sitä on aika herkkä kaikelle pienen vauvan kanssa. Hormonitkin vaikuttaa. En kyllä tiedä miten olisin suhtautunut tossa tilanteessa. Aika mauton minusta. Kyllä siinä voi olla vitsit vähissä ja huumori poissa kun on jo ihan yliväsynyt. Minun mielestä ihmiset saisi olla enemmän hienotunteisia pientenlasten vanhempien kanssa, varsinkin jos on jotain koliikkia ja on jo kuukausia vanhemmat valvoneet putkeen!

Ja jokaisella on omanlaisensa huumori. KAverisi ei tainnut tuntea sinua hyvin. Puhu asia selväksi. Sano hälle että olet OIKEASTI väysnyt, etkä vain leikisti.

ET ole todellakaan tosikko, olet väsynyt ap. Voimia. Ehkä ystäväsi voi auttaa sinua?

Vierailija
19/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta väsymys vie ensimmäisenä huumorin ja luovuuden, armahda nyt ystävääsi - ja lue tämä viestisi parin vuoden päästä uudelleen niin järkytyt miten armoton voi väsynyt ihminen olla.

Vierailija
20/30 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy ystävääsi - ja kaikkia muitakin ympärilläsi. Kukaan ei saa näköjään auttaa sinua, tai auta armias, puhuakaan sinulle mitään, tulet heti silmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän