******* SISUNAISET VUOSI 2008 *******
Kunhan nyt jonkun uuden aloituksen tänne laitoin, että saan itselleni (ja toki muillekin) motivaatiota ja lähtölaukauksen Uuden Vuoden Alkuun!
Tänään aamupaino 79,1kg eli joulu-uusivuosi tuotti laardia [b]tasan kilon[/b]. Ihan hyvä tulos, juuri laskekelinkin, että olen syönyt suklaata suunnilleen kilon verran (KÄÄK) menneiden kahden viikon aikana eli vyötärölläni (tai enemmän tuntuu varastoituneen reisiin) on nyt sitten se suklaakerros :)
Tammikuun lopun tavoitteeksi voisin ajatella jotain 77kg hujakoilla, helmikuun lopussa saisin painaa maksimissaan 76kg ja maaliskuun lopulla pääsiäisenä lukemat saisivat näyttää vaa' alla ~75kg. Niissä lukemissa voisin jo astella kohti kesää, muta mikäli intoa piisaa ja tavoite on tosiaan maaliskuussa saavutettu, siitä voisi nipistää parisen kiloa vielä ennen kesäkuutakin... kutosella alkaviin lukemiin suunnistan sitten syksyllä ja ensi jouluna tavoite olisi painaa maksimissaan 68kg, missä lukemissa olin kun aloin odottaa esikoista vuonna 2001. Huoah, ja silloinkin olin mielestäni vähän turhan painava...
Tulipahan jaariteltua. Kiva jos muutkin miettisitte tämän vuoden tavoitteita tähän, voidaan sitten ensi viikolla jatkaa normaaliin viikottaiseen tyyliin? Ja kenties vuoden lopulla kaivetaan tämä ketju esiin ja tarkistetaan, miten muijan kävi ;-)
KEVYTTÄ UUTTA VUOTTA SISUKKAAT YSTÄVÄISENI!!!
Emo
Kommentit (10)
Täältä tullaan. Vaakaan en ole vielä uskaltanut mennä. Olisi tarkoitus aloittaa kunnon tsemppi kuuri ensi viikolla. Tämä viikko vielä menee nestettä poistaessa : )
Kivaa alkanutta vuotta!
Hei!
Ensi viikon alusta suuntaan katseeni kevääseen ja alan tosissani tehdä jotakin painon pudottamisen eteen, siihen asti en astu vaa' alle vaan jatkan vielä hetken tätä repsahteluiden linjaa,jonka makuun oon valitettavasti päässyt ihan liian hyvin:( Paino huitelee jossain 62 kilon pahemmalla puolella, mutta siihen sitten ensi viikolla, jolloin pakotan itseni takaisin painon pudotuksen pariin...
Ronja
Johkulaisella upea pudotus, aplodeja!
Itse kävin puntarilla vasta eilen ja ilmoittautuminen jäi tähän päivään. Paino 69,3. Miinusta 100 g. Asetin viikon 2 tavoitteeksi 68,5, mutta en taida siihen ehtiä. Mietin uutta tavoitetta viikoksi 7. Vauva on alkanut syödä kiinteitä hyvin, joten alan tehdä pistelaskutoimituksia. Toistaiseksi suurpiirteisesti. Toukokuun lopussa haluan olla tavoitteessani 64 kg.
Napos
Juu, plussaa tuli joulusta ja annoin tullakkin. Nyt sitten lähdetään pikkuhiljaa laskemaan painoa kesää kohti. Eilinen aamupaino oli 79,6kg, eli plussaa joulunajasta tuli 1.6 kiloa. ihan ok, toisaalta tuo kahdeksankympin raja kummittelee turhan lähellä.
Nyt vieteteään tässä parin viikon aikana tyttären 4-vuotispäiviä ja omia kolmekymppisiä. Alun perin oli tarkoitus, että olisin tavoitteessani (70kg) tähän mennessä, mutta niin kuin arvelinkin syksy oli todella vaikea. Olen kuitenkin iloinen siitä, että olen edelleen kesän lukemissa, tästä on hyvä lähteä pudottelemaan kesää 2008 kohti.
Parin seuraavan viikon aikana en odottele ihmeellisiä tuloksia. Ehkäpä voisin ajatella pääseväni 78 kiloon takaisin.
Sitten Tammikuuun loppuun mennessä tavoite on 77,5kiloa. Helmikuun loppuun mennessä 76 kiloa. Ja siitä eteenpäin kilo kuukaudessa. Tämän laskun mukaan saavutan tavoitteeni elokuun loppuun mennessä. Toivoisin tietty pääseväni tavoitteeseen jo kesän alkuun mennessä,eikä se mahdotontakaan ole.... Kaikki on kiinni tästä pääkopasta!!!
Kevättalvi on kokemuksesta hyvää aikaa painonpudottamiselle, siksi uskon, etät tulosta alkaa syntymään!
T. Ororo
viime viikon saldon. Tulos 58,5 kg eli plussaa sata grammaa. Paino pysyi joulunkin yli saavutetussa tavoitteessa, joten eikohan ala olla aika siirtya Sisunaisista pois itsenaisen yllapidon puolelle. Juoksemisen aloittaminen on edelleen vain aie, olen varmaan pari kuukautta ollut jatkuvasti flunssassa tai jossain muussa pikkuvaivassa. Liikunta on joka tapauksessa tarkoitus saada kayntiin ja jatkaa punnituksia kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa.
Oli kylla kiva jouluna pukeutua vahan paremmin, kun vaatteet sopivat paalle. Jouluna otettuja kuviakin oli mukava katsella. Tosin jotkut kuvakulmat hoikasta itsesta hatkahdyttivat. Tarkoitan sita, etta kun tassa elamanvaiheessa (pienet lapset ja duuni) ei paljon ehdi itseaan peilista tuijotella, mielikuvani omasta kropasta taitaa edelleen vastata enemman entista paksua ulkomuotoa.
No niin, lopetan jaaritteluni tahan ja toivotan kaikille sisukasta ja tuloksellista uutta vuotta! Nyt on hyva aika kaantaa katse eteenpain, kesaan on viela niin pitka aika, etta tiukatkin tavoitteet on mahdollista saavuttaa! Tsemppia!
Uusi ilmoittautuu mukaan. Kävin jo tuonne aikaisempaan pinoon kirjoittamassa hiukan itsestäni.
Aloituspaino 91,9kg ja pituus 177cm
Punnituspäivänä pidän tiistaita. Tsemppiä kaikille sisunaisille!
Hienoa rosvohummeri. Pidä pintasi!
Napos
Se ois uusi vuosi ja uudet kujeet ja tänä vuonnahan me ollaan kaikki hirmusti kevyempiä, eiks joo ;o)?!
Mulla oli tänään jo tämän vuoden eka punnituskin ja vaaka näytti 77.8kg eli tulos oli huimat -300g, mutta siis olen vallan tyytyväinen tuohon, sillä viime viikollahan oli uuden vuoden juhlimiset herkkuineen ja iltaisin tuli muutenkin herkuteltua jonkin verran..tosin lenkilläkin oon käynyt joka ilta eli ihan hyvä viikko toisaalta kumminkin ;o)!
Ens viikolla mulla onkin taas iltavuoroviikko, jolloin syömiset sujuu aina hirmusti paremmin, mutta liikunta jää sitten taas vastaavasti vähemmälle!
EMO:Tuo 68kg on mullakin tavoite painaa ja toion tosiaan, että jo tämän vuoden aikana pääsen tavoitteeseeni, mutta jos en pääse niin ens vuonna sitten ;o)!!Sun suunnitelmat kuulostaa hyvältä..varmasti onnistutaan nyt, eiks jeps!Tsemppiä!!
ALLAKKA:Aivan upea saldo sun viime vuosi ja tosi hyvin oot jaksanut pitää kilot kurissa..odotas vaan, kun vauva on syntynyt niin oot kovasti keveempi kuin ennen raskautta..niin mullekin on käynyt joka raskaudessa, kun kiloja ei oo tullut ;o)!Tsemppiä ja jaksuja!
KATTI26:Kovasti tsemppiä ens viikkoon..kyllä se siitä taas lähtee :o)!
RONJA1982:Kovasti tsemppiä myös sulle..toivotaan, et ens viikosta alkaen tsemppi riittää ja kilot karisee taasen :o)!
NAPOS:Miinusta se on tuokin..onnea :o)!Tsemppiä myös!
ORORO:Kovasti hyviltä kuulostaa sun siuunitelmat..toivotaan, että ne toimiikin noin :o)!Mulla oli myös tavoite, että oon omilla 30v-synttäreillä tavoitepainossani, mutta en ollut likikään, mutta josko sit 31vuotisilla jo kumminkin ;o)!!Tsemppiä!!
ROSVOHUMMERI:Onnea..sinä olet onnistunut ja toivotan sulle kaikkea hyvää :o)!!Muistahan pitää samanlainen rytmi yllä niin ei pääse kilot yllättämään ja jos pääseekin niin muistahan, että täältä meidät löytää ;o)!!Tuuhan muutenkin joskus silloin tällöin kuulumisiasi kertomaan, vaikket meitä laihdutuksen vertaistukena enää kaipaakaan ;o)!!Tsemppiä ja mukavaa vuotta 2008!
POMMERIINA:Totta tosiaan..tervetulosa mukaan ja minlee nuo sun tiedot ottaa ylös, kunhan " joululomaltaan" palailee ja lisää sitten sinutkin listoillemme :o)!!Tsemppiä!!
Eipä nyt taas muuta..kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikonloppua :o)!!
köris
Minä tuonne joulupinoon jo jotain taisin käydä laittamassakin.. näitä tämän vuoden " haasteita" .. eli juhannukseen mennessä pitäs alkaa lukemat 8lla siis se on VÄHINTÄÄN PAKKO OLLA! taikka..siis tietysti enintään :) eli lukemat saa olla enintään 89.9, ja uskoisin (toivon ainakin) että saisin sitä tavoitetta hilattua vielä vähän alemmaksi.
Hmm.. mitähän mä osaisin sanoo tohon kuun loppuun, vai oliko se ensikuun loppuun tavoitteeks.. tää entinen vauhti on ollu just sitä jojoilua.. tippuu-ei tipu-nousee..ja sit taas ehkä tippuu..
Mutta nyt.. alettiin miehen kanssa laskemaan pisteitä.. saas nähdä miten käy.. mies aloitti jo muutama päivä sitten, minä vasta eilen.
Tällä viikolla olen kuitenki käyny viitenä päivänä lenkillä, n. tunnin lenkki joka kerta!! (harmi kun aloin sen pisteiden laskun vasta loppuviikosta ;))
Mukavasti on alkanu toi neste kiertämään.. on meinaan saanu ihan kiitettävästi vessaa käyttää ;)
en osaa siis vielä mitään tavoitteita laittaa.. kattoo nyt miten tää lähtee tästä etenemään.. mut kai se nyt sen pari kiloo vois olettaa että lähtis? eli jotain 92-93 se kai sit olis..!? no, katsellaan..
(sillon olis muuten täysi kymppi sit saavutettu.. ja aika tarkalleen vuodessa.. koska se taisi olla just jotain alkuvuotta/kevättalvea kun viime vuonna aloin (taas) pudottaa painoa..)
ilmottelen vissiin tiistaina sit taas painoa.. siihen asti morjentes!
N
ps. hyvää jatkoo rosvohummerille.. toivottavasti ei nähdä sua täällä enää, tositoimissa siis. :) kuulumisia saa -ja pitää!- käydä kertoilemassa!! :)
Mun on pitänyt monena päivänä kirjoittaa, mutta en ole vaan ehtinyt. Viime viikolla paino näytti vielä suhtkoht kivoja lukemia, mutta tänään vaakaan sitten tuli lukemat 82,2kg. Viimenen viikko on ollut sen verran rankka että on tullut syötyä ihan mitä sattuu. Maistunut on niin lihapiirakka, suklaat kuin eilen vetämäni sipsipussi. Olen siis tankannut hyvin ennen aamun punnitusta. Mun maha toimii tosi harvakseltaan eli on varmaan imenyt kaikki syödyt kalorit tosi tarkkaan talteen. Ihan ottaa päähän. Pitää varmaan alkaa juomaan litratolkulla vettä että saisi siihen vähän vauhtia. Painoin tasan vuosi sitten 94,8kg eli vuoden pudotussaldo on 12,6kg. Suurinosa lähti alkuvuonna ja syksyllähän tulin raskaaksi, mutta tuskin kovin paljoa olisin loppuvuodesta saanut painoa alaspäin. Ehkä kuitenkin hieman enemmän sillä muistaakseni kävin jo jossain vaiheessa 14-15kilossa. No nyt sitten katseet uutta vuotta kohti. Oliko se eka tavoite helmikuun loppu?? Vähän vaikea miettiä nyt mikä tavoite olisi kun raskaana tässä ollaan ja varmaan nyt niitä kiloja alkaa tulla. Painoin ennen joulua alle kasikympin ja siellä kyllä haluaisin pysyä, mutta onko se realistista, en tiedä. Mun täytyy vähän miettiä asiaa.