Rasavillin koko asiaa?
Rasavillin vaatteissa näyttää menevän nuo koot hieman eri tavalla. Onko Rasavil haalari reilua vai pientä kokoa? Löysin kivan haalarin, mutta uskallankohan tilata sovittamatta. Meillä ei kyseistä merkkiä ole aikaisemmin ollut.
Kommentit (5)
mitä on ollutkaan. Harmi vain kun nuo värit eivät aina niin sykähdytä.
Kokoasiasta semmosta että ostin juniorille jolla 92 reimatec ok, 91 rasavillin. Ois voinut ottaa 98 ihan hyvin. Tuo puku on materiaaliltaan niin kevyt että hiukan liian isokin puku menee ihan hyvin. Aika useasta nettikaupasta saa halvemmalla kuin mistään kaupasta. Esim. meidän nicky&nellissä rasavillit ei ole IKINÄ alle 99¿!!
itse en ole nähnyt kuin Seljalla myytävänä.
Viitsitkö vinkata mistä muita nettiputiikeista löytyisi?
Tuo on näet niin totta mitä mainitsit että monissa lastenvaateliikkeissä ei Rasavilliä kovin kummoisilla alennuksilla ole.
.... mulla meni itelläkin sivusuun miettiessä että mitä kokoa!!
Tämmönen www.kids-mums.fi kakki normihintaset vaatteet -30%
Siellä OLI rasavilliäkin. Koot hupeni silmissä ja mietin tässä hukkuisko tuo poika ens talvena tohon 105...
Huutiksessa myös yks myy uusia pukuja, vanhoja ja uudempiakin malleja, on jonkin lastentarvikeliikkeen varastoa. Sieltä nykyisen puvun tilasin. lastenliike on nicci
Tilasin täältä tytölleni Rasavilin haalarin.
Rasavilit olivat alennuksessa, muutamia hajakokoja näytti olevan vielä jäljellä.
Meillä on molemmilla pojilla Rasavil-haalarit.
4½ vuotiaalla on kokoa 115 ja 2½ vuotiaalla kokoa 105. Ovat juuri sopivat, mutta olen vähän harmitellut, etten ottanut isommalle suoraan 120 cm haalaria.
Pojat taitavat olla noin 110 cm ja 100 cm pitkiä.
Haalarit ovat aika kapeaa mallia, ja pieni kasvuvara on niissa ihan ok.
Mielestäni ovat todella hyvät haalarit. ensi vuodelle ostan samaa merkkiä. Ja mikä parasta: cordura-kangas on kestänyt ilman naarmuakaan .