Lue keskustelun säännöt.
Onko parisuhteen ainoa merkitys lasten hankkiminen?
02.01.2008 |
kannattaako sellasen joka ei halua lapsia edes mennä avioon?
Kommentit (22)
aviopuolisot kahdestaan on jo perhe. Ei siihen lapsia tarvita..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että myös rekisteröidyssä parisuhteessa elävät ovat oikeuteuttuja leskeneläkkeeseen puolison kuollessa. Avoliittoa se oikeus koske, koska samaan osoitteeseen muuttaminen (tai edes yhteisten lasten saaminen) ei ole PARIsuhteen viralliseksi tekemistä.