G: naiset, kuppikoot ja iät pinoon! :)
Kommentit (37)
Missä kaikki söpöt pienirintaiset naiset on??
162cm 80kg... Taidan olla harvinaisuus täällä hoikkien ja isorintaisten seurassa...
Ja kyllä muuten hartioissa tuntuu!!
ootpa oikein tuhti täti
ei ihme että laihdutat
Mutta minulle nämä naisten kuppikoot on ihan hebreaa - ehkä normaaliakin kun olen mies..!:) Mutta jos maalaisjärjellä ajatellaan ja miehen kämmen on normaalin kokoinen, niin onko B-kupit vai C-kupit sellaiset, että eivät mahdu miehen kämmeneen tai naisen omaankaan? Eli konkreettisesti, millaiset on esimerkiksi C75 kupit ja näin ollen tissit?
terv. kolmekymppinen äijjän alku!:)
että 3-kymppinen mies ei tiedä naisensa tissiliivikokoa. Mikset ole ostanut alusvaatteita? Ja vaikket olisi ostanutkaan, niin kai se nyt pitäisi olla selvä, että kiinnostaa tai tietää kuppikoon.
-toinen 3-kymppinen mies
Mutta minulle nämä naisten kuppikoot on ihan hebreaa - ehkä normaaliakin kun olen mies..!:)terv. kolmekymppinen äijjän alku!:)
Ja kaikki naiset eivät halua, että heille ostetaan alusvaatteita. Ei jokaisen merkin rintaliivit ole samankokoiset vaikka kuppikoko olisikin tiedossa. Hainkin takaa sitä, että voiko noista kuppikoosta ja rinnanympäryksestä oikeasti mitään päätellä millaiset tissit loppupelissä on. Eli jos naisella on rintsikat C75, niin voisin päätellä, että nainen on suht hoikka, mutta isot tissit.. mutta C85, niin voikin olla jo tukeva..?:)
Otapa tästä sitten selvää, mutta edelleen nuo hebreaa on ja jos joku nainen nuo ymmärtää kerran Suomeksi, että mitä nuo koot tarkoittaa oikeasti, niin toki mieluusti vastauksen kuulisin!:)
terv. vastaaja nro 54, tai siitä läheltä..!:)
pituus 160
paino 55