Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Muutoksia keittiöön: saareke? posliininen allas?
10.03.2008 |
Kerran aiemmin jo kyselin kokemuksia posliinisesta keittiöaltaasta. Silloin ei saanut montaa vastausta, sillä ilmeisesti niitä ei vielä kovin monella ollut. Onko jollain jo kokemuksia parin vuoden käytöstä ja miltä allas näyttää? Näkyykö kahvi/tee yms. Tuleeko naarmuja kattiloista ja pelleistä?
Meillä on u:n mallinen keittiö, joka on olohuoneen kupeessa. Tällä hetkellä jakajana on lasinen erkkeri, mutta se estää näkyvyyttä olohuoneeseen ja olen miettinyt jonkinlaista pikku saareketta sen tilalle. Tekisittekö pienen noston, jolloin kaikki jäisi keittiön puolelle piiloon vaiko ihan tasaisen pöytäpinnan, jota nyt kovasti tunnutaan suosittavan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
En varmasti osaa kuvata kovin hyvin keittiötämme, mutta yritetään. Keittiö + ruokailutila ja olohuone ovat ikään kuin rinnakkain. Piirustuksissa oli alun perin U:n mallinen keittiö, jolloin vain keittiön jatkeena ollut ruokailutila olisi ollut yhteydessä/samaa kokonaisuutta olohuoneen kanssa. Me halusimme yhtenäistä tilaa, joten teetimme muutostöinä saarekkeen. Meillä se on samalla liesisaareke, jonka yläpuolella on liesituuletin.
Samassa saarekkeen yhteydessä on kaapisto. Itse asiassa kaapit luultavasti korkeiden keittiönkaappien kokoiset kaksi kaappia, jotka ovat samaa sävyä kuin keittiön kaapit muutenkin. Korkeusero on liesitason ja näiden kaappien välillä ehkä sellaiset 20 cm ja se estää näkyvyyden suoraan olohuoneesta tiskipöydälle, mikä on vain positiivista. Vieraita kestitessä ja muutenkin on kiva, kun kaikki on samaa yhtenäistä tilaa.
Tuosta altaasta ei ole kokemuksia. Minulla menee hermot joskus tuon teräksisenkin kanssa, joten itselleni en laittaisi mitään muuta.