Harrastaako kukaan kuntonyrkkeilyä?
Kerro jotain kokemuksiasi. Onko se tappavan rankkaa? Pauhaako ryhmissä kovaääninen musiikki? Onko kallista? Entä onko se sitten tehokasta jumissa oleville hartioille?
Kommentit (3)
suosittelen! Olen moneenkin otteeseen harrastanut ja niska-hartiaseutu pysynyt aina hyvässä kunnossa. Nyt taas kursseille.
Oli aika rankaa aluksi, mutta itsehän sitä voi vähän säädellä, millä tehoilla tekee.
tykkäsin kuntonyrkkeilystä tosi paljon ja olen miettinyt että pitäisi taas aloittaa kun vaan aikaa löytyisi. kuntonyrkkeilyssä tosiaan pystyy säätelemään tehoja tosi hyvin joten sopii kaikenkuntoisille. ja osa tunnista ainakin meillä oli muuta kuin lajiharjoittelua, siis lämmittelyä, lihaskuntoa ja loppuverryttelyä ym. eli monipuolista liikuntaa.
itselleni oli muuten lyöminen aluksi tosi vaikeaa, siis pelkän säkin tai pallonkin lyöminen :) mutta sitten kun pääsin yli jostain " kiltti tyttö-syndroomasta" ja uskalsin lyödä täysillä niin nyrkkeily oli tosi vapauttavaa! taitaa olla jotain patoutuneita energioita meikäläisellä...
Lähes koko ajan oltiin liikkeessä ja musiikkia oli.
Silloin olin köyhempi kuin nyt ja tuntui aika hintavalta harrastukselta, nykyään en tiedä hinnoista.
Ja voisin kuvitella, että jumiutuneet hartiat pitäisivät siitä :)