Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko esim. 1,5 v neuvolaan kutsun vai soitatteko ajan itse?

Vierailija
01.01.2008 |

meillä oli viimeksi 1v neuvola, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään ja lapsi 1,5 v. Pitää sit varmaan ite varata aika vai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi nyt ihmettelen, kun 1v neuvolassa ei varattu seuravaa aikaa ja mietin, että pitääkö mun se nyt hoitaa ja koskakohan sinne pitäisi mennä?? Tuleeko edes 2v neuvolaan kutsu? hammaslääkäriin kutsu tuli kyllä

ap

Vierailija
2/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 1v neuvolassa ei sanottu mitään jatkosta? Onko neuvolat pakollisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-aikana antoivat aikoja, koska neuvolossa käydään tiuhaan. Vauva-ajan jälkeen pitää jokainen neuvola varata ihan itse. Neuvolakortissa onneksi lukee minkä ikäisenä pitää seuraavalla kerralla tulla.

Vierailija
4/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sosiaali- ja terveysministeriön suositusten mukaan alle yksivuotiaat käyvät neuvolatarkastuksessa 8 kertaa, 1¿2-vuotiaat neljä kertaa ja sitä vanhemmat alle kouluikäiset lapset kerran vuodessa."

Vierailija
5/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa aina varattiin seuraava aika heti edellisen käynnin lopussa, mutta kun tapaamiskerrat rupesi olemaan puolen vuoden välein, niin on pitänyt soitella sitten lähempänä.

Vierailija
6/6 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v, 1½ vuotta (ylimääräinen käynti painon takia), 2 vuotta, 2½ vuotta (ylimääräinen käynti painon takia), 3 vuotta

ja kaikki pitänyt itse varata