Lue keskustelun säännöt.
Sairaanhoitajia?
01.02.2008 |
Perushoitaja kyselee yö vuoroon menossa vanhainkotiin jonne tulee illalla potilas jolle pitää laittaa ekg monitrointi , täl on vaan amputoitu jalka polvesta , niin minne se jalka ekg laitetaan? meillä käytössä vanha monitori,
Kommentit (2)
ja sitten se toinen tosiaan samalle korkeudelle toiselle puolelle.
T: 2 (sh)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja toinen sitten samalle korkeudelle. Mutta tämä siis jos on 12-kytkentäinen EKG eli se paperille otettava sydänfilmi. Jos taas kyse on monitoriseurannasta, niin niitä elektrodeja on vaan kolme ja ne kaikki tulee siis rintakehälle.