Miksi naiselle pitäisi antaa kukkia naistenpäivänä?
Kommentit (37)
Ei tarvikaan, minulle riittää ihan sama palkka samasta työstä.
Ei tarvitse.
Haluaako miehet kukkia?
Oon pari kertaa vienyt ja eivät ole piitanneet pätkääkään :D
Minä olen ostanut miehelleni kukkia monta kertaa.
Kerran kävi hääpäivänä sellainen hassu sattuma, että me kumpikin ostimme toisillemme kukkia. Oli sitten kukat sekä keittiön pöydällä että olohuoneen pöydällä. Nättiä.
Pitäis varmaan ottaa tavaksi viedä toimiston miehille marraskuussa ruusuja tai vaikkapa suklaata.
Naisia lahjotaan siinä toivossa että niiltä lohkeaa piirakkaa.
Naiset ovat sorrettu sukupuoli yhteiskunnassa. Kukka on pieni huomionosoitus joka tarjoaa naiselle mahdollisuuden kokea, että edes naistenpäivänä myös naiset ovat arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvikaan, minulle riittää ihan sama palkka samasta työstä.
Sittenhän kaikki onkin jo järjestyksessä.
Älä kitise siellä, tänne ne kusiset kukat!
Tuossapa oli kaksi asiaa, jota en ymmärrä. Kukkia naistenpäivänä, hiton kiusallista, että mä saisin kukkia sen takia, että olen nainen.
Toisekseen "miehetkään ei saa". Kukkien anto pitää lopettaa heti, kun miehetkään ei saa.
Koska naiset ovat heikkoja, kuin kiukuttelevia uhmaikäisiä lapsia, siksi. Miehet pääsevät näin edes vähän helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sorrettu sukupuoli yhteiskunnassa. Kukka on pieni huomionosoitus joka tarjoaa naiselle mahdollisuuden kokea, että edes naistenpäivänä myös naiset ovat arvokkaita.
Kukka on huono korvaus päivittäisistä naistenoikeuksien loukkauksista jotka jatkuvat 364 päivää vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa oli kaksi asiaa, jota en ymmärrä. Kukkia naistenpäivänä, hiton kiusallista, että mä saisin kukkia sen takia, että olen nainen.
Toisekseen "miehetkään ei saa". Kukkien anto pitää lopettaa heti, kun miehetkään ei saa.
Juuri tämän takia paljon kukkia kaikille naisille. Mitä enemmän, sitä kiusallisempaa. Heikompi sukupuoli korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Ikivanhaa retoriikkaa.
Ei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista mutta ruusu on osoitus että välittää toisesta ja huomioi tätä. Ei ne kliseiset kauniit sanat ja lupaukset jotka ajan myötä kuihtuvat vaan pienet teot arjen pyörteissä ja ne ikimuistoiset hetket lujittavat parisuhdetta ja luo uskoa vaikeinakin elämän herkkinä hetkinä että asioilla on taipumus kääntyä parhain päin.
Ei tarvi. Vain simpit ostaa niitä kukkia.
Pitääkö naiset oikeasti kukista vai onko se vaan teeskennelty etikettitapa ja heti kun selkä kääntyy, kukat lentää roskiin kuin eilisen sanomalehti?
Mun mies saa kukkia. Jo kolmesti tänä vuonna.
Kannabiksen kukkia.