Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arg! Mieheni on pakko alkaa töissä tekemään ex:nsä kanssa yhteistyötä.

Vierailija
12.11.2008 |

Eivät siis ole samassa työpaikassa, mutta samalla alalla ja heille tulee joku yhteisprojekti. Ja tämä sama nainen (siis ex-tyttöystävä, mua avo-nyksää edeltänyt) soitteli vielä pari vuotta sitten miehelle ja parkui aina ongelmiaan. Ja mies aina kuuliaisesti oli terapeuttina.

En ole mikään epävarma kotihiiri, mutta jotenkin vihaiseksi vetää tämä tieto.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisesti samassa paikassa kovin usein, ainakaan kahdestaan. Jos olet epävarma, lähetä mies hyvällä mielellä töihin :)

Vierailija
2/7 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai miehesi osaa kuitenkin käyttätyä ammattimaisen asiallisesti työasioissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mielellä mies itse kertoi uutisen?

Vierailija
4/7 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

kyllä kai miehesi osaa kuitenkin käyttätyä ammattimaisen asiallisesti työasioissaan?

Vierailija
5/7 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli heillä kuitenkin syy erota, tuskin enää haluavat toisensa takaisin? Mä en ainakaan koskis exiini pitkällä tikullakaan!

Vierailija
6/7 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seminaareja hotelleissa muilla paikkakunnilla ja tietysti ruskaloma?

Vierailija
7/7 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään haittaa ole, vaikka varmaan ärsyttääkin. Mutta oletko ajatellut, että miestäsikin saatta asia ärsyttää/harmittaa? Minulle kävi itselle niin, että tapaan exää usein työn merkeissä ja voin kertoa, ettei ole mikään hauskanrento tapaaminen. Mua ärsyttää suunnattomasti, jos se alkaa kyselemään mun yksityiselämästä tai kertomaan omasta perhe-elämästään. Pyrin kaiken aikaa pitäytymään työasioissa ja olemaan tekemisissä mahdollisimman vähän. Onhan sille erolle joku syy aina ollut. Harva sitä kuitenkaan vanhaa heilaa 'vanhansuolanjanotusmielessä' haikailee tai ajattelee. Mulle ei ainakaan kelpaisi yksikään exä, kun nykyinen on niin mahtava!

Otat vaan rennosti ja luotat omaan suhteeseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän