Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 29 ja minusta tulee mummo!

Vierailija
12.11.2008 |

Järkytys oli ja on edelleen suuri kun kuulin että 15-vuotias tyttöni on raskaana. Itse sain tytön 14-vuotiaana joten olinhan minäkin teiniäiti. Muttainhottaa että tyttönikin pitää tulla teiniäidiksi. Kyllä se kuitenkin on ihan erilaista nuoruutta ilman lasta kuin jos aina pitää miettiä mistä lapselle hoitaja yms.

Niin minusta on siis tulossa mummo alle 30-vuotiaana! Tyttö ei aio tehdä aborttia vaan kuulemma muuttaa nyt sitten poikaystävän (16v) kanssa johonkin.

Suoraan sanoen minua oikein hävettää tämä tilanne!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta tilanne helpolta. Voimia ja jaksamisia ja toivottavasti kaikki menee hyvin ilman sen suurempia ongelmia! Onko tyttäresi miten kypsä mieleltään, luuletko, että ottaa täyden vastuun lapsesta? Entä lapsen isä?

Vierailija
2/11 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta kodista. Mutta jos olet kerran itsekin hyvin pärjännyt, miksi et luota oman lapsesi pärjäävän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun 15 vuotias olis raskaana haastaisin poikaystävän oikeuteen!

(Minulla ei onneksi ole vielä tuon ikäistä lasta).

Olen ikäluokkaasi, joten mietin kuinka sait pidettyä lapsen, eikä sitä adoptoitu pois?

Ehkä katsoisin että tytär menisi ensin ensikotiin, jossa varmistettaisiin että hän varmasti pärjää lapsensa (ja itsensä) kanssa.

Vierailija
4/11 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan näitä teiniäitejä.

Mummona sittenpä hoitelet? Ja isomummokin jaksaa vielä hoidella. Ehkä on elossa vielä isoisomummokin tai isoisoisomummo jos nuorena jokainen on tehnyt lapset?

Vierailija
5/11 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun 15 vuotias olis raskaana haastaisin poikaystävän oikeuteen!

(Minulla ei onneksi ole vielä tuon ikäistä lasta).

Olen ikäluokkaasi, joten mietin kuinka sait pidettyä lapsen, eikä sitä adoptoitu pois?

Ehkä katsoisin että tytär menisi ensin ensikotiin, jossa varmistettaisiin että hän varmasti pärjää lapsensa (ja itsensä) kanssa.

Huvittaa nämä ihmiset, jotka kuvittelee voivansa haastella ihmisiä oikeuteen mistä tahansa asiasta. Rikosilmoituksen voi toki tehdä ja se on sitten syyttäjän asia miten homma etenee, mutta jos kyse on suunnilleen samanikäisistä ja seksi ollut vapaaehtoista rikosilmoitusta ei joko suostuttaisi kirjaamaan tai jos kirjattaisiin, syyttäjä tekisi syyttämättäjättämispäätöksen. Jos nyt asia todella menisi oikeuteen maksaisit sitten poikaystävän oikeuskulut, koska seksi tyttöystävän kanssa kun ei ole laissa kiellettyä ja ehkäisy on molempien vastuulla.

Vierailija
6/11 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot sitten varmaan aika milf mature

Vierailija
7/11 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta hyvin on ap on saanut jo aikaan jälkipolvia vasta 29-vuotiaaksi.

Vierailija
8/11 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapseni juuri täytettyäni 20v toisen 24v ja äitini oli silloin 45v ja kun kävi sairaalassa katsomassa niin huonekaverini kysyi kuka hän oli kun kerroin äitini niin hän sanoi noin nuorekas.

Äitini on tosi nuorekas vieläkin kun on nyt 80 vuotias, en tajua miksei näytä vanhalta, mutta olen onnekas että olen perinyt hyvät geenit, kaverini kysyi missä sun rypyt ovat.

Vierailija
9/11 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 ja puoli vuotta aloituksesta. Olisiko ap jo kohta isomummo?

Vierailija
10/11 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
11/11 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta lasu ja pojasta raiskaussyyte poliisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme