Voi elämä ennustaa kymmenelle (10) ensimmäiselle. LUE OHJEET!!
Kommentit (32)
Lapsiluku kiinnostaa, lisääntyykö se? Ja missä ajassa? Parisuhde, millaisena tulee jatkumaan?
Olen nainen 30 v. Tumma, ruskeat silmät ja hiukset, hoikka.
olen lyhyt ja pyöreä. Silmät siniset hiukset ruskeat. Lapsia on.
Kuinka työni sujuvat? Muutanko? Meneekö mies kiertoon?
Asumme omakotitalossa. Mies paljon työmatkoilla.
Työtilanteeni tulevana vuonna? Avioliittomme vointi? Oma terveyteni?
Kahden lapsen äiti ja avioliitossa. Näetkö saammeko kenties lisää lapsia ja jos niin koska? Entä työtilanne ensi vuonna, saako tuore yritykseni tuulta purjeisiinsa?
Mitä näet terveyteeni? Entä työllistymiseeni/opintoihin? Miten lapset voivat tulevassa? Entä suhteeni mieheeni, palaako luottamus?
Kiitos!
ylipainoa, lyhyt vihreet silmät
miten elämäni menee
Kestääkö suhde? Ostetaanko uusi asunto? Saammeko lapsia?
Olen vaalean 31 v nainen. Äidin sairaus ja miehen sairaus askarruttaa. Meidän perheen taloudellisista näkymistä. Lapsiluku.
Saadaanko talo myytyä ensi keväänä tarkempi ajankohta? Muuta?
Vierailija:
Lapsiluku kiinnostaa, lisääntyykö se? Ja missä ajassa? Parisuhde, millaisena tulee jatkumaan?
Olen nainen 30 v. Tumma, ruskeat silmät ja hiukset, hoikka.
Kolme lasta, parisuhde jatkuu ennallaan.
Vierailija:
Saadaanko talo myytyä ensi keväänä tarkempi ajankohta? Muuta?
Vierailija:
Asumme omakotitalossa. Mies paljon työmatkoilla.
Työtilanteeni tulevana vuonna? Avioliittomme vointi? Oma terveyteni?
Työtilanne muuttuu kesällä, jos tahdot ottaa vastaan. Näen että ihan innoissasi et tästä kuitenkaan ole. Avioliittonne jatkuu ennallaan, ehkä vähän lisääntyvää murhetta ja kinaa. Ei eroa kuitenkaan.
Punaiset hiukset ja pisamia.
Olemmeko miehemme kanssa vielä kymmenen vuoden päästä yhdessä? Näetkö toisia ihmisiä välissämme, miten monta?
Olen tummatukkainen, ruskeasilmäinen, hoikka, sporttinen ja tempperamenttinen 28v nainen.
Olen viimeisilläni raskaana, onko masussa tyttö vaiko poika? tämä lapsi on toinen mutta haluaisin kolme. Saanko kolme ja onko viimeinen tyttl vaiko poika?
KIITOS
Vierailija:
Mutta kestää vielä. Tulevana vuonna yksi, alkaen kaksi tyyppiä jotka saavat sinut ihastum,aan. Kumpikaan ei se oikea. Vuoden päästä, reilu, tulee eteesi ristiveirnene mies joka on se oikea. Kanssaan lapsia ja avioliitto, nopeaan tahtiin.
KErro siis ulkonäköäsi ja selkeitä kysymyksiä, yksityiskohtaisia. Ei tyyliin " mitä näkyy" tms.
Thnx