Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi elämä ennustaa kymmenelle (10) ensimmäiselle. LUE OHJEET!!

Vierailija
31.12.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy uudet vaihtoehdot, ehkei vanha kaava enää toimi, vaan uudet keinot otettava käyttöön. Myynnin aika keskikesää.

Ongelmana myyjä, ehkei oikea tyyppi, epärehellisenä näkyy.

Vierailija
22/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kahden lapsen äiti ja avioliitossa. Näetkö saammeko kenties lisää lapsia ja jos niin koska? Entä työtilanne ensi vuonna, saako tuore yritykseni tuulta purjeisiinsa?

Kolmas lapsi ilmoittaa tulostaan ensi vuoden lopulla. Yllätysvauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa laspet tulevat? siis vuodet tai lasten ikäerot. Nyt yksi lapsi, vauva vasta. Mutta jo uutta lasta mieli tekisi... Työt vähän tässä asiassa mietityttää.

Parisuhteesta. onko avioliittoa näköpiirissä?

Vierailija
24/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kestääkö suhde? Ostetaanko uusi asunto? Saammeko lapsia?

Lapsi, tulee kuvioihin vasta kahden, kolmen vuoden sisään.

Vierailija
25/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Punaiset hiukset ja pisamia.

Olemmeko miehemme kanssa vielä kymmenen vuoden päästä yhdessä? Näetkö toisia ihmisiä välissämme, miten monta?

Samoin jomman kumman äiti, tummana näytetään, kuvastaa varmaankin luonnetta. En osaa sanoa oletteko kymmenen vuoden päästä yhdessä. Rakkautta kuitenkin pohjimmiltaan on.

Vierailija
26/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missä ajassa laspet tulevat? siis vuodet tai lasten ikäerot. Nyt yksi lapsi, vauva vasta. Mutta jo uutta lasta mieli tekisi... Työt vähän tässä asiassa mietityttää.

Mutta loput kaksi tulee lyhyemmillä välein. Avoliitto näkyy vahvana, tuskin avioliittoa jos et sitten tee itse aloitetta. Mieheis vaikuttaa asian suhteen " välinpitämättömältä" . Rakastaa ja välittää kyllä, mutta ei hänellä ole samanlaista suhdetta avioliittoon kuin sinulla

Vierailija
27/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias, tällä hetkellä aika vaaleat hiukset, oikesti keskiruskeat,paksut ja taipusat hiukset.

silmät ovat isot ja sinivihreät. olen aika hoikka ja pituus 170cm.

olen todella huono päättämään asioita. minulla on 1-vuotias lapsi ja mies ja oma asunto. toisaalta tässä suhteessa on hyvä olla, koska talous on hyvässä kunnossa jne.. olemme kuitenkin miehen kanssa kovin erilaisia,haluamme tulevaisuudessa tehdä ihan erilaisia juttuja ja kiinnostuksen kohteet ovat erilaisia..en tiedä mitä tässä pitäisi nyt tehdä. lasta pitää miettiä, mutta olen käynyt ajattelemaan itseänikin..

olen nyt pari kuukautta pohtinut näitä mielessäni..

millaisena näet elämäni vuoden päästä? miltä rakkauselämä näyttää?

Vierailija
28/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!!

Vierailija
29/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v. kohta 30v. mustat lyhyet hiukset, 163cm pitkä ja normaalikroppainen nainen/äiti. 15v. suhde katkolla. Milloin saadaan talo myytyä ja ero oikeasti selväksi.

Onnellista Uutta Vuotta 2008 Sinulle!

Vierailija
30/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mutta kestää vielä. Tulevana vuonna yksi, alkaen kaksi tyyppiä jotka saavat sinut ihastum,aan. Kumpikaan ei se oikea. Vuoden päästä, reilu, tulee eteesi ristiveirnene mies joka on se oikea. Kanssaan lapsia ja avioliitto, nopeaan tahtiin.

Vierailija
31/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvauksesi kertoo juuri miehstäni!!! Tiesin tämän, mutta hurjaa kuulla tämä sinun kirjoittamanasi... Asiasta olemme myös puhuneet keskenämme. Mies sanonut, että jos haluan avioon, sopii hänen puolestaan, muttei ole koskaan kosinut tms.!!! Lisää lapsia haluamme molemmat. Ensimmäisen alkuunsaattamisessa ongelmia, mutta huojentavaa kuulla että näkemyksesi mukaan olisi mahdollista. Ja oman työtilanteen kannalta, tuo kolmen vuoden ikäero tässä kohtaa olisi varmaan ihanteellista.

Kiitos sinulle tuhannesti!

[/quote]

Mutta loput kaksi tulee lyhyemmillä välein. Avoliitto näkyy vahvana, tuskin avioliittoa jos et sitten tee itse aloitetta. Mieheis vaikuttaa asian suhteen " välinpitämättömältä" . Rakastaa ja välittää kyllä, mutta ei hänellä ole samanlaista suhdetta avioliittoon kuin sinulla

[/quote]

Vierailija
32/32 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset