Minä liityn seuraan:)
Pakko päästä vähän palstailemaan... Hirveä kuume senkun yltyy,argh! Ollaan tämmösiä pitkänlinjan yrittäjiä.. alotettiin 4/06,että olishan se jo ihan hyvä aika -08 saada se oma nyytti vihdoin!:)
Jonkun aikaa palstailin enemmän, sitten kun tutkimuksien kautta saatiin alentunut spermanlaatu " tuomio" ,tsekkailin jo lapsettomuus palstoja..en vaan jotenkin koe sinnekkään kuuluvani :/
Mutta nyt ekaks niin isot pahottelut tädin yllättämille :( tiiän niiiin hyvin kyllä miltä se tuntuu..ja miltä tuntuu aina uudestaan ja uudestaan testata se nega.. mut tsemppiä ja uudenvuoden toivoa ja plussatuulia!!+++++++++
Jotkut vielä jänskää miten kierron kanssa käy, säteitä teillekkin kaikille että plussaan päättyy kierto :)
).( pakko vähän kertailla fiiliksiä.. On jotenki ollu viimepäivinä erilainen fiilis kun ennen. niin klassista,tiedän ;) mut jotenki ei oo yhtään ollu semmosta down- meinikiä, vaan aika luottavainen ja rauhallinen olo. siks pystyin tännekkin tuleen kirjottaan,ei masenna jo valmiiks vaan on ilonen mieli:)
masua on nippaillu,kp.27 ja 28 tuli viirut valkkiksen mukana verta mut muuta ei oo näkyny.tolleen mulle on joskus aiemminki käyny päivää ennen menkkoja,mut nyt tosta on kyllä kulunu jo monta päivää..hmm..
Ja sitte rinnat on hirveen kipeet tuolta maitorauhasista sivuilta..erilailla kun yleensä ennen tädin vierailua.ja torkkuja olen kyllä tykännyt ottaa yhdet joka ilta vilunväreiden kera :)
lupaavalta jotenkin kuulostaa. varsinkin kun on niiiin luottavainen ja levollinen mieli. en vaan ymmärrä miten nyt näin, yleensä en pysty yhteenkäään positiiviseen ja luottavaiseen tunteeseen näin kierron lopulla...
ihanaa että tänne voi kirjotella!! niin mahtavaa että me hullut vauvakuumeiset naiset pidetään yhtä :D
palaan ehkä ensi vuonna taas ;).. eli huomenna jos pysyn illan testistä erossa..
-hyntty iloisena uuteenvuoteen :)- kp.31/26-30
Syyskuisiin oli tarkotus tuo teksti laittaa.. Taidan olla jo juhlatunnelmissa
;)