Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisasta..Voiko olla mahdollista?

Vierailija
31.12.2007 |

Että puhelinlaskut on joka kuukausi n.80e..Ja en soittele kovin paljon. Nyt olen soittanut saldotietoon, jotta pysyisi lasku kurissa. Eilen saldotieto oli n.12e ja tänään 77e! Vaatisitteko jotain selvitystä Elisasta, vai onko sellaista edes mahdollista saada? Voiko olla niin, että saldotieto on jumittanut alkuun, ettei ole tullut sitä todellista saldoa ja nyt tänään sitten ajantasalla? Olen kuullut myös, että Elisa on epäluotettava..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos surffaat kännykällä, se maksaa. Tai puhelimessa voi olla virus joka tekee laskua...

Vierailija
2/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tulla mitä vaan. Onneksi meillä vain mies on elisan asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tuon minkä kerroit viestissäsi. Sama kuin polttaisit euroja takassa jos et oikaise asiaa.

Vierailija
4/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi epäselvää ja ärsyttävää touhua!

Vierailija
5/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käynyt mielessä, jos puhelin sekoilee ja menee itsestään nettiin. Mutta kai senkin huomaisi viim. siinä vaiheessa kun soittaa jonnekin..että onko netti päällä.

Vierailija
6/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään puhu paljon. Ei olisi ikinä pitänyt ottaa Elisan liittymää...

Vierailija
7/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten laskuttavatko nyt kesää? Vai onko kesän laskuja maksettu noissa korkeissalaskuissa pitkin syksyä.Pitänee soittaa sinne puljuun..

Vierailija
8/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuja kuulemma pitäisi tulla suunnitelmien mukaan kolmen viikon välein.

Vierailija
9/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap:llakin olla mukana tuossa saldotiedoissa vanhoja kertymiä, jotka vasta nyt veloitetaan.

Elisallahan oli jo viime kesänä sekaannuksia laskutuksessa, moni ei saanut laskuja kuukausiin taikka veloitettiin liian vähän. Nyt Elisa ottaa kiinni näitä laskuja ja ihmeellisiä jälkikäteen tupsahtavia laskuja tippuu luukusta kolmen viikon välein.

Ja vitustako sitä tietää, onko niihin luottamista, epäilyttää koko paska!

Vierailija
10/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa tullut tiedote, jossa kerrotaan näistä kesältä laskuttamata jääneistä maksuista ja niiden maksamisesta... ja ainakin mulle tulee tarkka saloste mistä maksut koostuu, siitä tarkistan, että on suunnilleen oikein

Vierailija
11/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa tai niillä main oli pitkähkö jakso, jolloin ei laskuja tullut. Ottavat nyt kiinni niitä maksuja, mikä tietysti jurppii, kun ei ole hoksannut laittaa rahoja sivuun aikoinaan...

Mulla on Elisan puhepaketti, jonka maksut on jostain syystä pienentyneet (euron tai pari /kk, mutta kuitenkin). Verrattuna miehen Soneran laskuerittelyyn on Elisan mielestäni paljon parempi.

Vaikka nyt onkin tullut laskuja turhankin tiuhaan, en enää ikinä vaihda Soneraan, jonka palvelu on ollut kohdallani ala-arvoista. Nämä ovat lillukanvarsia, kun muuten homma pelaa.

Vierailija
13/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten laskut tullu aina kerran kuussa. Nyt niitä tosiaan tippuu 3 viikon välein. Jotenkin on huijattu olo, koska järkeni sanoo. että mun kohdalta homman olis pitäny jo tasoittua. Liittymä on kytky, joten siitä ei oikein pääse irtikään- jos ei halua kerralla maksaa koko loppusummaa. Ja asiakaspalveluun on turha soitella, sinne ei pääse koskaan läpi.

Vierailija
14/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen maksuni joka oli n.80e..ja just tarkistin sammon sivuilta, että olen sen maksanut..ja eukko ei tiennyt miten 12 eurosta yön aikana hyppää 77euroon...liittymä vaihtoon ja suosittelen muillekin! Sieltä otetaan yhteyttä, että miksi hyppäsi noin hurjasti yön aikana tuo summa, mutta kai niillä on hyvä selitys siihenkin..Ja näkivät myös,, että netissä en ole seilannut, että mistä hitosta noi hurjat laksut, kun en edes soittele. Mesessä juttelen nykyään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi