Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mikä olikaan lasten kuumeraa? reilu 2,5v kyseessä
Kommentit (4)
1/4
|
31.12.2007 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
muuten ihan samat säännöt kuin aikuisillakin. Jossain lähteissä lukee, että vasta yli 37,5 asteen kuume katsotaan kuumeeksi,mutta meillä se on kyllä aina ollut sairaan lapsen ja lämmön merkki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Peräsuolesta mitattuna 38, kainalosta, korvasta, suusta mitattuna 37,5 on kuumetta (37-37,5 on pientä lämpöä).
peräsuolesta mitattuna yli 37.5 on kuumetta. Mutta silti tämäkin on yksilöllistä ja riippuu normaalilämpötilasta.
Alue: Aihe vapaa