Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäneiden vuodeosastolla ollessasi. Kuinka usein haet syötävää tai juotavaa potilaille tarkoitetusta jääkaapista?

Vierailija
31.12.2007 |

Itse hain aika useinkin jotain jogurttia, mehua, vettä vesikannusta ym. Tuli vain mieleen, että kuinkahan usein esim. tuo vesi vesikannussa loppuu ja vaihdetaan uuteen vai seisookohan se vesi kauan siellä samassa kannussa? En tiedä laitetaanko esim. Tays:ssa vesikannu ensin sinne pikkukeittiön jääkaappiin ja sitten vielä jossain vaiheessa potilaiden jääkaappiin? Ilmeisesti siellä keittiön jääkaapissa oli aina varalla uusi täytetty vesikannu odottamassa. En tiedä. No, kai ne sairaala-huoltajat huolehtii niistä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme synnytystä takana. Kyllä sitä ruokaa kannettiin niin usein siihen sängyn viereen, ettei ehtinyt jugurtinnälkä tulla. Ja mies toi sitten sitä suklaatakin...

Vierailija
2/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko siellä sellanenkin mahdollisuus ollu? Mies toi mulle hedelmiä, suklaata ja tuoremehuja. Vettä otin vessan raanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaapissa oli kannuja joihin sai laittaa mehua ja viedä sängyn viereen, joten ei tarvinnut ravata.

Vierailija
6/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on palveluammatissa.

Vierailija
9/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitään snäksejä ei kyllä tarvittu. Mehukannu oli omalla pöydällä ja sitä kävin siellä täyttelemässä, jotain hedelmää olisi tehnyt mieli, mutta oon kaikille melkein allerginen niin jätin väliin. Muutenkin ihan kuolettavan tylsää koko sairaala-aika; itse pirteä kuin peipponen ja lapsi kuin enkeli (nukkuu, syö, paskoo, nukkuu).

Vierailija
10/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaillehan se jääkaappi on tarkoitettu.

Vierailija
11/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli koko ajan nälkä. Mies sitten toi mulle kaupasta välipalaa. Jälkeenpäin sain vasta kuulla, että sieltä ois saanut ottaa.

Ja kilot jäi multakin sairaalaan, jos se tässä olennainen tieto on. :D

Vierailija
12/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jääkaapilla kävin juomassa vain sitä ällöttävää luumunektaria...

Vierailija
13/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui, että muutenkin siellä sairaalassa vaan syötiin koko ajan, joten ei ollut tarvetta välipaloille. Tiesin kyllä, että jääkaappi on käytettävissä, mutta mulle riitti ne sairaalan sapuskat paremmin kuin hyvin. Tuntui, että olin niiistä jo aivan ähky.

Vierailija
15/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvastihan siellä oli ruokaa tarjolla muutenkin. Vesikannu oli kyllä huoneen pöydällä niin ei tarvinnut vettä erikseen ravata hakemassa.

Vierailija
16/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen sairaalareissulla olin viikon, sinä aikana tuli nukuttua varmaan 5-6 tuntia yhteensä. Yöksi hain aina hedelmää ja voikkaria pöydälle, että sai mussuttaa jotain nälkäänsä.

Vierailija
17/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee, juomaa ei tarvinnut, mulla oli omat vissyt, limut ja mehut, hedelmiäkin oli ja suklaata, ja mies toi kerran kebabia illalla kun tuli käymään...

Vierailija
18/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nehän on palveluammatissa.

Mä en olisi edes kehdannut juoksuttaa hoitajia jonkun lasin täytön takia, vaikka he ovatkin palveluammatissa. Sitäpaitsi synnytyksen jälkeen olisi muutenkin hyödyllistä liikkua paljon, lähtee toipuminenkin nopeammin käyntiin.

Vierailija
19/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kans tarjottuja aterioita oli tuplasti se määrä, mitä normaalisti kotona, vaikka pyöreä olenkin

Vierailija
20/23 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi