Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläkerran ulkomaalaiset naapurit saavat mut hermoromahduksen partaalle!!!

Vierailija
31.12.2007 |

Kirjoitinkin tänne joku aika sitten, kun meidän yläkertaan on muuttanut ihanat uudet naapurit, ulkomaalaiset, jotka aloittavat seuraelämänsä vasta klo 23.00 jälkeen. Tässä on taas viikon sisällä ollut sellaista elämään yläkerrassa, että aika vähillä yöunilla on menty. Olen nukkunut sellaisia 4h yöunia, kun rakkaat naapurit on rauhottunut joskus klo 02.00 aikaan nukkumaan ja herätys itsellä on jo klo 6.00.

Ollaan viety heille jo lappu postiluukkuun, jossa muistutettu hiljaisuudesta ja kerrottu, että mikäli tämä metelöinti ei lopu, tehdään asiasta ilmoitus. No eihän niitä tällaiset normaali ihmisten säännöt kiinnosta, vaan meno jatkuu yhtälailla!! Aamullahan heidän on ihanan rauhallista nukkua, kun on hiljaista, kun normaali ihmiset lähtevät ansaitsemaan elantonsa.

Nyt vaan sitten isännöitsijälle tekemään ilmoitusta, mutta tuskin nuo siitäkään välittävät. Jos ne joskus saadaan taloyhtiöstä ulos,niin siihen menee varmaan kauan ja siihen mennessä mä olen jo hermoraunio ja niin univelkainen, että mitenköhän töissäkin jaksaa!!!!! Ei helvetti, kun ihmiset ei osaa käyttäytyä!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/26 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Yhtä lailla suomalaiset aiheuttaa häiriötä kerrostaloissa. En kyllä itsekään mene mielelläni kasvokkain valittamaan, kyllä siinä voi saada leiman otsaan. Ja ihan oikeasti voi tulla jotain kostotoimenpiteitäkin jos tyyppi on tosi sikamainen.... Nykyään ei ihmisistä oikeasti tiedä.

Tehkää nyt kirjallinen valitus, ja käy juttelemassa seinänaapureiden kanssa, että ovatko he kenties häiriintyneet metelistä. Sitten jokainen laittaa kirjallisena, niin eiköhän asiaan tule muutos. Tiedän tasan tarkkaan että tuollaiseen menee hermot ja siitä tulee ISO ongelma omassa elämässä. Meillä vastaavaa aiheutti naapurin koira, saivat häätöuhkauksen myös. Eipä auttanut kasvokkain sanomiset yhtään mitään, eikä ensin isännöitsijänkään puuttuminen. Yleensä kai menee niin, että ollaan ystävällisiä kun joku tulee huomauttamaan, mut asialle ei oikeasti tehdä mitään.

Vierailija
24/26 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat kyläilijöitä. Tietenkin siinä desibelit aina pääsivät nousemaan, ja lapset riekkuivat ylhäällä ja metelistä päätellen juoksivat ympäri asuntoa.

Laitoin ensin lapun postiluukusta, mutta kun meno ei muuttunut, menin käymään erään kerran yhdentoista maissa, juuri kun mökä oli ylimmillään. Suhtautuivat todella nätisti. Olivat ihan oikeasti pahoillaan ja lupasivat olla hiljempää ja noudattaa taloyhtiön aikoja. Ja näin todella tapahtui! Mikä ihana hiljaisuus siitä lähtien. Olen tyytyväinen siitä, että menin käymään ja tilanne ratkesi näin. Nyt meillä on mukavat yläkerran naapurit joiden kanssa on hauska aina välillä puhua hoono suomi. =)

Tsemppiä myös teille sinne.

Vierailija
25/26 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia! Heh jokos 13 vuoden jälkeen hiljaista itse saatiin huumeporukka 3 kerroksesta häädettyä, oli todella pelottavaa kun murtauduttiin häkkivarastoihin, sotkettiin yleisiä tiloja milloin oli jonkun vaatteet, milloin roskia, milloin maalipurkki potkaistu yms

Vierailija
26/26 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit seuraavalla kerralla.