Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Saimi os. Nousiaisen kommentista, että timmi kroppa on kohteliaisuutta muita kohtaan?

Vierailija
31.12.2007 |

Aika hurja väite.

t: Epäkohtelias läski

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä silti tarvitse juosta kuntosaleille liikkumaan. Tavallisessa elämässä saa hyvin liikuntaa.

Vierailija
22/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä n. 18 v. anorektikko ja ei ole kyllä kovin esteettistä.

Ensin 1h vesijuoksua, ja sen jälkeen tulee salille polkemaan kuntopyörää... Miksei sille anneta porttaria. Joku päivä se vielä kupsahtaa siihen pyöränsä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tämäkin varmaan pohjimmiltaan kumpuaa.. sama homma se oli hänelläkin karistaa raskauskilot kun muillakin. Hyvä Saimi, näytät upealta !

Vierailija
24/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään saimia puolustelematta kannattaa ajatella kontekstia -- lööpeissä isot otsikot " julkkiskokki Nigella Lawsonin mukaan laihojen ihmisten seksielämä on kuivaa" ja siihen on haettu pari rivin kommentti muutamalta julkimolta, lihavalta ja laihalta. kaiki olivat Lawsonin kanssa eri mieltä.... LIhava ei ole sen rohkeammin oma itsensä kuin laihakaan eikä takuulla noin automaattisesti paremi taikka huonompi sängyssä. Olisikohan laatulehden toimittaja kärjistänyt hiukan Saimin sanomaa? Alkuperäinen juttu olisi ihan mahdoton toisinpäin -- esim. joku urhelija tai vaikka laiha sisustussuunnittelija esittämässä että lihavien seksielämä on kuollutta! HIrvewä haloohan siitä nousisi.

Minustakin huoliteltu ulkomuoto ON kohteliasta toisia kohtaan tietttyyn pisteesen saakka. SE on sitten kustakin kiinni mikä riittää -- onko riittävää koheliaisuutta olla puhdas ja siisti vai pitääkö olla esteettisesti miellyttävä. jos pitää, kuka saa päättää, mikä näyttää hyvältä. ulkomuodoksi. MInä en halua olla tuomari, mutta puhtautta edellytän -- jo palvelet minua rasvaisin hiuksin, rinnukset murusilla ja kynnenaluset mustina pidän sinua epäkohteliaana. Samoin pidän teitä Saimin kasvoihin/vartaloon puuttujia pikkuisen typerinä ja vähintäänkin tuonkin jutun kohderyhmänä... Kilot ja sentit eivät liity kauneuteen kuin subjektiivisten mieltymysten tasolla - toiset tykkäävät pienestä ja sirosta ja toiset rehevästä. SEksielämä on sitten kahdenvälistä kemiaa ja itsetunto ja -tuntemuskysymys.

Vierailija
25/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä onko epäkohteliasta muita kohtaan olla läski. Mä en jotenkin ikinä ajatellut, että ystäväni pullukkuus olisi epäkohteliasta minua kohtaan. Täytyypä ensi kerralla olla tosi loukkaantunut hänelle.

Vierailija
26/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ylipainoinen, suututtaa vain tuollaiset kommentit. Laihat ihmiset sinänsä eivät suututa mua yhtään.

Vierailija
27/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mulla on parempaakin tekemistä kuin treenata kroppaakin, on kato tärkeempiäkin arvoja" ja samaan hengenvetoon haukutaan Saimin naama ja kulmakarvat. Voi jestas.

Vierailija
29/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönäkkä julkkiskokki, joka julistaa että laihoilla on huono seksielämä? Vai hoikka malli, jonka mielestä timmiys on kohteliaisuutta muita kohtaan?

Vierailija
31/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" mulla on parempaakin tekemistä kuin treenata kroppaakin, on kato tärkeempiäkin arvoja" ja samaan hengenvetoon haukutaan Saimin naama ja kulmakarvat. Voi jestas.

Vierailija
32/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vee, 162/63 eli pyöreä ja kiitettävässä kunnossa kuntotestin mukaan.

Vierailija
33/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI varmasti yli 25

Vierailija
34/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä se on laiha ihminen, jonkun mielestä sopivan muodokas ja joku muu tykkää jostain muusta. Ei kukaan voi sanoa, että kaikkien mielestä hoikkuus on kaunista! Tässä korostetaan juuri sitä nykyajan kauneusihannetta ja kuvitellaan, että kaikkien pitäisi olla samasta muotista. Hyi kauhia sentään, kun kadut olisivat täynnä samanlaisia ihmisiä.

Vierailija
36/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa taas alkaa vääntää että asia olisi muka suuressakin määrissä noin päin kuin sanot.

Vierailija:

Jos hoikka ihminen väittäisi julkisuudessa, että lihavien seksielämä on varmaan tosi näivettynyttä, kun ovat sellaisia läskejä. Raivo olisi hirveä.

Minua ärsyttää, että pullukat saavat möläytellä mitä tahansa ja haukkua laihoja, mutta toisinpäin pitää sitten olla hipi hiljaa.

Ja huvittavaa, että ylipainoinen ihminen " uskaltaa olla sellainen kuin on" . Kyllä minä koen olevani " tällainen kuin olen" treenattuna ja hoikkana. Vähemmän tuntisin olevani oma itseni, jos lopettaisin terveen elämän ja lihoisin.

Vierailija
38/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
39/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa, että seksielämä parani kun laihduin.

Vierailija
40/44 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruipeloks joka ei saa lihaa luiden ympärille vaik haluis :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi