Oletko saunoessa kierinyt alasti lumihangessa
Piristää kummasti ja vähän sama kuin avantouinnissa. Ei kuitenkaan voi hukkua lumihankeen.
Kommentit (32)
Olen lapsena kotipihassa ja mökillä. Mutta pitää olla pehmeää lunta eikä saa olla jäätynyttä kuorta siinä pinnan tuntumassa. Se repii.
Mutta olo on hyvä lumikylvyn jälkeen
No en saunoessa mutta sen lomassa kyllä
En aikuisena, enkä koskaan kaupungissa, mutta joskus lapsena hiihto- tai pääsiäslomalla mökillä. Kivaa oli.
Joskus yli 40v sitten kerran kokeillut, ei ollut mun juttu.
En, mutta aloin miettiä olisko sopivaa mennä kerrostalon sisäpihalle kierimään, vedoten suomalaiseen perinteeseen?
Ei tarvi saunaakaan lämmittää. Vaatteet pois ja takapihalle. Katsoo vaan ettei ovi pamahda kiinni. Pyyhkii lumet pyyhkeellä ja vaatteet päälle.
Tänä talvena on ollut siihen hyvää pakkaslunta. Kannattaa oikeasti katsoa että ei ole päässyt keli välillä suojan puolelle, sitten on iho kovilla.
Luuletko, että suomalaisilla on kerrostalo asunnossa oma sauna?
En. Palelee muutenkin 24 tuntia vuorokaudessa talvella.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa puhu nyt itsestäsi vaan!
Juu kierin lumessa ja käyn sitten pienen lenkin naapurin talon ympäri. Joskus katson olkkarin ikkunasta vielä lottonumerot.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä mutta siitä on aikaa 🥶🥶🥶🥶
Palkkaslumessa lapsens😊
Kerran kokeilin, tuntui kamalalta. Lumi tuntuu ihoa vasten karkealta, vaikka se olisi pakkasluntakin. Siihen verrattuna avantouinti on hyvin siedettävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
En. Palelee muutenkin 24 tuntia vuorokaudessa talvella.
Lumihanki kieriskelyn jälkeen tulee lämmin olo, se pistää veren kiertämään ja karaisee.
Olen ja on aivan perseestä. Homman keksijän voisi ampua.
Olen kyllä käynyt tepastelemassa lumessa vähän.
Kyllä. Ja avannossa 2 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa puhu nyt itsestäsi vaan!
Hohhoi. Joku hikimaja koppi voi löytyä, mutta ei saunaa.
Olen kyllä mutta siitä on aikaa 🥶🥶🥶🥶