Kiusataan pixie tukasta
Ilmeisesti nykyään on sosiaalisesti hyväksyttyä kiusata naista lyhyistä hiuksista?
Aiemmin ollut vastaava pixie tukka eikä silloin kommentoitu mitenkään. Sikäli vähän järkyttynyt tästä. Kommentit tasoa homo(en ole) tms ja ihan aikuisilta ihmisiltä. Alkanut jo vältellä julkisesti liikkumista tämän takia.
Kommentit (17)
Enpä ole huomannut. Missä urpoporukoissa tuollaista kiusaamista oikein esiintyy?
Eikä kiusata. Lyhyt tukka yli 30 vuotta.
Pixie on ihan söpö, mutta jossain vaiheessa söpöys katoaa. En osaa selittää ilmiötä tarkemmin mutta aika ja positiivisuus liittyvät metamorfoosiin.
Leikkautin koska tykkään lyhyistä hiuksista. Nuorehko hoikka nainen olen. Ap
Siis lyhyet hiuksesi häiritsevät myös itseäsikin? Miksi et kasvata pidemmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on pixie-tukka?
Googlen kuvahakuun pixie hair niin saat selkeimmin käsityksen.
Minulla on lyhyt tukka ja silmälasit. Kukaan ei ole moittinut. On sanottu asiallisen näköiseksi ihmiseksi. Lyhyt tukka tekee tehokkaan, älykkään vaikutelman. Autoa ajaessa ei kiilailla kun luulevat mieheksi takaa katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Siis lyhyet hiuksesi häiritsevät myös itseäsikin? Miksi et kasvata pidemmäksi?
Miksi AP:n pitäisi kasvattaa hiuksensa pidemmäksi, kun kerran on itse todennut pitävänsä lyhyestä? Siksi, että "nyky-yhteiskunta vaatii, että naisella pitää olla pitkät hiukset öyh öyh"?
Huonostikäyttäytyviä ovat ne asiattomasti muiden hiuksia kommentoivat ulkopuoliset henkilöt, heidän tässä pitäisi muuttaa toimintaansa. AP pitäköön just sellaista hiusmallia, mistä itse pitää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lyhyt tukka ja silmälasit. Kukaan ei ole moittinut. On sanottu asiallisen näköiseksi ihmiseksi. Lyhyt tukka tekee tehokkaan, älykkään vaikutelman. Autoa ajaessa ei kiilailla kun luulevat mieheksi takaa katsoen.
Tehokkaan ja älykkään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on pixie-tukka?
Googlen kuvahakuun pixie hair niin saat selkeimmin käsityksen.
Kivalta näyttää, senkös takia kiusataankin? Kyllä ihmiset on törppöjä.
Vierailija kirjoitti:
Leikkautin koska tykkään lyhyistä hiuksista. Nuorehko hoikka nainen olen. Ap
Anna palaa vaan sellaisilla hiuksilla, joista itse tykkäät! On kasvoja, joihin pixie sopii uskomattoman hyvin ja se tukee kasvojen kauniita muotoja. Älä toisten takia kasvata pitkiä hiuksia, koska pidät itse lyhyistä hiuksista. Nuoret saattavat pilkata lyhythiuksisia, mutta heillä on silloin vielä paljon opittavaa elämästä, että toiset eivät tee sen mukaan, miten he haluaisivat toisten pukeutuvan yms. Vika on niissä nuorissa itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Pixie on ihan söpö, mutta jossain vaiheessa söpöys katoaa. En osaa selittää ilmiötä tarkemmin mutta aika ja positiivisuus liittyvät metamorfoosiin.
Kaikkia lyhyitänaisten hiuksia ei ole kynitty lyhyeksi kananpersekampaukseksi. Pixie leikkauksia on monen mallisia ja pituisa, itselläni on tällä erää lyhyt polkka. Minulla on erittäin paksut ja runsaat hiukset ja niissä ollut lähes koko aikuisiän lyhyt tai lyhyehkö malli ja olen leikkauttanut ne aina ammattitaitoisella hyvällä kampaajalla. Hiuksiani ja hiusmalliani ei ole koskaan haukuttu vaan on monta kertaa kehuttu.
Pixie mallihan voi olla tosi kiva ja tyylikäs!
Löytyykö lyhyen tukan lisäksi maksuhäiriöpiirustuksia ympäri kehoa?
Miksi leikkasit? Minkä ikäinen olet?