*** SYYS 04 UUSI VUOSI! ***
Huomenta!
Tää harkitsee retkeä Selloon lasten kera bussilla:) Saa nähdä viitsinkö kuitenkaan lähteä. Mies lähti juuri töihin. Jotain ois kiva tehdä ja kauppaankin pitää kuitenkin mennä.
Nyt taidan vielä mennä sohvalle uuden torkkupeiton alle, iih:) Ostin uuden kirjankin, kun joululahjakirja on jo luettu.
T: Ynis
Kommentit (24)
T@hden " määräyksestä" ilmoittaudun :)
Uusi vuosi meni kivasti, kaveripariskunta oli meillä kylässä lapsien kanssa. Meno oli mahtavaa mutta oli kyllä tosi kivaa. Lapset nukahti tosi nopeasti siskonpetiin ja me aikuiset sitten nautimme hyvästä ruuasta ja vähän viinistä myöhemmin illalla. Puolen yön aikaan ihailimme raketteja puutarhan terassilla ja nautimme lasilliset kuohuvaa.
Joulutkin meni ihan OK. Aika perinteisellä kaavalla. Tytöllä oli kivaa ja ihanaa ja se kai pääasia onkin. Enkeli, meilläkin tyttönen sai sen muumiläppärin ja aivan innoissaan sen kanssa touhuilee. Oli hyvä lahja kummisedältä. Muitakin tosi kivoja lahjoja tuli, ei mitään turhaa tänä vuonna mun mielestäni. Itse sain mieheltä aivan ihanat korvakorut ja lahjakortin hierojalle - sellaisen muutaman kerran. Tulee nimittäin tarpeeseen! Päätä särkee joka päivä ja oikein tuntee kuinka jumissa niskat ovat, aivan tuolta alaselästä lähtien. Huh.
Yövaipasta täällä ollut puhetta? Meillä jääneet ne pois. Oli pari viikkoa rutikuivat vaipat aamuisin ja isot pissat pottaan joten uskaltauduin ottaa vaipan pois. Ja sen jälkeen ei ainakaan vielä ole tapahtunut vahinkoja. Mä kyllä olen laittanut tytön sänkyyn suojan patjan päälle kuitenkin, varmuuden vuoksi. Ihmeelliseltä tuntuu, että vaippoja ei enää joudu kaupasta ostamaan ... Kun juurihan se syntyi ....
Uudenvuoden lupauksia en ole tehnyt enkä tee. Mutta toiveena olisi edelleen jos sen toisen saisi alulle. Ei hyvältä näytä :( Tyttö on, muuten, narrannut päiväkodissa että hänelle on tulossa vauvasisko. Hoitaja sitten kyseli että näinkö iloisia uutisia on odotettavissa. No, ei ainakaan mun tiedon mukaan :/
Jaaha, pyykkikone pysähtyi. Tyttö riehuu alakerrassa naapurintytön kanssa. Heillä on menossa nukkeleikki, jossa tarkoitus on suojella " vauvat susilta" . Kivoja mielikuvitusleikkejä. Hakivat äsken leikki-paistinlastat puolustustarvikkeiksi susia vastaan ....
Kivaa illan jatkoa!
Alli
Kun noi lapsetkin tajuais sen ja rupeais nukkumaan ajoissa. Vaikkei rytmi paljoa muutukaan, niin viikonloppujen jälkeenkin on aina niin vaikea nousta päiväkotiin. Viikonloppuisin ja lomalla kyllä halutaan heti leikkimään aamuvarhaisella.
Allin toiveen soisin toteutuvan, samoin muiden samoja asioita haaveilevien!
Mun toive ois, että tämä vuosi olis vähän parempi kuin viime vuosi. Miehen kanssa puhuttiin, että pitäis ainakin pussailla vähän enemmän:)
T: Ynis
Iloista Uutta Vuotta=)
Aia ja neiti 3 v+ ja poika 9kk
Kylläpä meillä on kylmä. Kävin äsken isompien lasten ja koiran kanssa lenkillä ja lähteissäni vilaisin mittaria.. -23 astetta, hui! Lenkki kyllä tehtiin, mutta vaatetta laitoimme lisää päälle :)
Minäkin olin eilen töissä *vertaislähetys mimmulle*. En sentään koko yötä. Ensin ollin päivän toimistossa ja sitten 22.30 asti viemässä carte-ravintolassa asiakkaita pöytiin. Työvoimapula oli eilisiltana huutava ja minäkin siellä alkukankeuden jälkeen köpöteelin aivan sulavasti :) Hauska homma, kun viimeksi olin kyseisessä ravintolassa viime uutena vuonna ja samoja asiakkaita tuli (edellisen kerran silloin käyneenä).
Kun tulin kotiin olivat kaikki vielä hereillä, pizza uunissa ja naapuriston lapsetkin (ja yksi naapurikin) meillä. Kävivät pihalla vielä paukuttelemassa raketteja. Antsa oli ollut ihan innoissaan, mutta kun tulin kotiin, niin kertoi minulle, että väsyttää.. Otin sitten viereeni ja katsoimme lopulta yhdessä meidän makuuhuoneemme ikkunasta muun perheen (ja naapurien) paukuttelua. Minulla oli lämpimät oltavat; toisessa kainalossa Antsa, toisessa koira (joka oli koko yön sisällä, koska pelkää raketteja) :) Yllättäin koirakin silti uskalsi nostaa päänsä ikkunaan, eikä sisällä ulissut.
Aamulla olin ihan loppu, työilta vaati veronsa. Onneksi en yöllä ottanut edes kuoharilasia, mutta päänsärky yltyy silti...Hartiatkin ihan jumissa..
Täällä oli kuulemma keskustassa ollut huikean hieno ilotulitus rinteiltä. Jäi nyt se näkemättä.
Antsa jaksoi nukkua yhdeksään asti ja isommat olisivat halunneet nukkua pidempään, mutta Antsa herätti isoveljensä yhdeksältä katsomaan telkkaria :) Esikoinen on ihan väsy, joten illalla varmasti uni maistuu. Mies on Antsan kanssa päiväunilla (kuten aina perinteisesti vapaapäivillä..mitenkähän mies pärjäisikään enää ilman päiväunia?).
Oikein ihanaa uuden vuoden alkua kaikille!
Niin, oletteko tulleet ajatelleeksi; Tämä vuosi 2008 on viides yhteinen vuosilukumme?
Saamuska♥