Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka auttais mua? Huonekasvien hoidossa siis? Mun uuden vuoden lupaus on
31.12.2007 |
Et opettelen hoitamaan kasveja, ja pidän vastaostetut kukat hengissä.
Mulla on taipumusta joko hukuttaa tai kuivattaa kasvit hengiltä, joten viherpeukalot apuun!
Nyt löytyy pullojukkaa, araliaa, limoviikunaa, saniaista ja kultaköynnöstä. Lisäksi ajattelin käydä (taas!) nyrhimässä anoppilassa kasvavaa isännän harha-askelta.
Miten hitossa mä saan noi pysymään hengissä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa