Moniko täällä meinaa aloittaa laihdutuksen huomisen jälkeen?
Täällä yksi sellainen ja tarkoituksena tällä kertaa oikeasti pysyä ruodussa.
Kommentit (29)
 jotka mulla oli nuorempana. En juuri makeaa syönyt, mutta paljon vihanneksia ja hedelmiä sekä ruokaa järkeviä määriä. Liikuin myös aktiivisesti. Nyt vaan tulee mässytettyä illat pitkät.
 t. ap
 Alan olla varma, että riippuvuuteni sokeriin ei ole pelkkää henkistä. Toisin sanoen minulla on selvät vieroitusoireet ja jotain makeaa saadessani kroppa on " hurmostilassa" .
 Auttaako tähän mikään?
Vierailija:
Alan olla varma, että riippuvuuteni sokeriin ei ole pelkkää henkistä. Toisin sanoen minulla on selvät vieroitusoireet ja jotain makeaa saadessani kroppa on " hurmostilassa" .Auttaako tähän mikään?
auttaisiko kromi-tapletit. ainakin luontaistuotekaupat mainaostavat niiden poistavan makean himon
 Olen yrittänyt joskus uhrata aikaa ja vaivaa tehdäkseni itselleni omia hienoja kevyitä ruokalajeja, joita muu perhe ei kuitenkaan syö (nirsot murrosikäiset pojat) ja kuluttanut itseni loppuun ainaisella ruuan miettimisellä ja valmistamisella.
 Sitten keksin, että voin syödä hiukan kaikkea mitä muille valmistin ja täyttää vatsani herkullisilla ja värikkäillä (vokki)vihanneksilla, huomasin mielialani nousevan ja painoni laskevan.
Vierailija:
Olet tuleva jojo
Vierailija:
Pelkkä laihiksen aloittamisen ajattelukin pistää mässäilemään kuin viimeistä päivää,
tai sitähän nää päivät onkin.
2. pv lähtien syön vain tummaa leipää ohuella juustosiivulla ja vokkivihanneksia puolella desillä päivän ruokaa höystettynä (kunnolla vaan mausteita ja vaikka vähän pestoa ym tulista niin hyvää on:) )
jos sais kesään mennessä sen 10kg pois...
 Kotona lomalla ja syön kuin pieni lintu - oman painoni verran.
 Näytän liikaa antiikin naiselta, lantio levenee jne.
Lisää pitäis painoa paremminkin saada, kova yritys ollut jo pidemmän aikaa, mutta tuloksetta
Itseasiassa aloitin jo pari päivää sitten.