Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko täällä meinaa aloittaa laihdutuksen huomisen jälkeen?

Vierailija
30.12.2007 |

Täällä yksi sellainen ja tarkoituksena tällä kertaa oikeasti pysyä ruodussa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa aloitin jo pari päivää sitten.

Vierailija
22/29 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka mulla oli nuorempana. En juuri makeaa syönyt, mutta paljon vihanneksia ja hedelmiä sekä ruokaa järkeviä määriä. Liikuin myös aktiivisesti. Nyt vaan tulee mässytettyä illat pitkät.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla varma, että riippuvuuteni sokeriin ei ole pelkkää henkistä. Toisin sanoen minulla on selvät vieroitusoireet ja jotain makeaa saadessani kroppa on " hurmostilassa" .

Auttaako tähän mikään?

Vierailija
24/29 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alan olla varma, että riippuvuuteni sokeriin ei ole pelkkää henkistä. Toisin sanoen minulla on selvät vieroitusoireet ja jotain makeaa saadessani kroppa on " hurmostilassa" .

Auttaako tähän mikään?

auttaisiko kromi-tapletit. ainakin luontaistuotekaupat mainaostavat niiden poistavan makean himon

Vierailija
25/29 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt joskus uhrata aikaa ja vaivaa tehdäkseni itselleni omia hienoja kevyitä ruokalajeja, joita muu perhe ei kuitenkaan syö (nirsot murrosikäiset pojat) ja kuluttanut itseni loppuun ainaisella ruuan miettimisellä ja valmistamisella.

Sitten keksin, että voin syödä hiukan kaikkea mitä muille valmistin ja täyttää vatsani herkullisilla ja värikkäillä (vokki)vihanneksilla, huomasin mielialani nousevan ja painoni laskevan.

Vierailija:

Olet tuleva jojo

Vierailija:

Pelkkä laihiksen aloittamisen ajattelukin pistää mässäilemään kuin viimeistä päivää,

tai sitähän nää päivät onkin.

2. pv lähtien syön vain tummaa leipää ohuella juustosiivulla ja vokkivihanneksia puolella desillä päivän ruokaa höystettynä (kunnolla vaan mausteita ja vaikka vähän pestoa ym tulista niin hyvää on:) )

Vierailija
26/29 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sais kesään mennessä sen 10kg pois...

Vierailija
27/29 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lomalla ja syön kuin pieni lintu - oman painoni verran.

Näytän liikaa antiikin naiselta, lantio levenee jne.

Vierailija
28/29 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää pitäis painoa paremminkin saada, kova yritys ollut jo pidemmän aikaa, mutta tuloksetta

Vierailija
29/29 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi