Mitä pidät vieraasta, joka siivoilee esineitä pikkulapsensa ulottuvilta kyläillessään tiellä?
Mua ärsyttää! Teen sen ITSE sitä mukaa, kuin lapsi koskee niihin. Samoin en siedä sitä, että omaa lastaan syöttävä kaveri kaivelee itse astiat minun kaapeistani.
Kommentit (4)
Yksi kaverini on aina lainaamassa sitä sun tätä, milloin on puutetta vaipoista, milloin taas tarvitsee lautasen ja lusikan. Huvittuneena aina mietin, että mahtaa olla elämä hankalaa, kun jos sitten joutuukin tilanteeseen, jossa ei saa lainaksi pyytämäänsä tavaraa...mitähän tekee ensi kerralla epäystävällisessä ympäristössä, kun poikansa kakkaa eikä ole vaihtovaippoja..?
joka ei keräile esineitä eikä myöskään kiellä vuotiastaan, meillä myös kaikki esillä koska vanhempi lapseni tietää mihin saa koskea mihin ei. Mun on ollut pakko rynnätä keräilemään mm. lasimaljakkoa muuten olisi ollut säpäleinä...
Teen sen ihan siksi, etten halua lapseni rikkovan mitään. Kotona lapsi antaa aika hyvin olla tavaroiden paikoillaan, toki olemme joitain juttuja siivoilleet odottamaan aikaa parempaa, mutta vieraat esineet kiinnostavat lasta ja hän haluaa katsoa ja koskea joka tavaraan. Eikä taaperoikäinen vielä usko kun kielletään.
Itse en ole ikinä nostanut omien lasteni ulottuvilta yhtään ainutta esinettä eikä näin ollen tarvitse tehdä sitä kyläpaikoissakaan. Uskovat kyllä jos sanon ettei saa koskea