Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarkoittaako vihlonta reikiä?

Vierailija
12.11.2008 |

Mulla "eroosiota" hampaissa ja se kuulemma voi aiheuttaa vihlontaa myöskin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vihloo, eikä ole reikiä, juuri tarkastettu.

Vierailija
2/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta vihlontaa kun syön karkkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kerran yksi hammas päällisin puolin virheetön mutta olikin mätä sisältä, sitäkö tarkotat? sitten varaan heti ajan röntgeniin.

Vierailija
4/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroosiohampaat saattavat olla ihan ruskeatkin, jos päässyt oikein pahaksi

Vierailija
5/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hammaslääkärissä, eikä ollut reikää. Mulla oli kyse siitä, että ien oli vetäytynyt, eli mennyt alaspäin, jolloin paljastui hampaan kaulaa(?) vai miten se nyt oli, kiilteetöntä osaa kuitenkin.

Hammaslääkäri antoi mulle jotain vinkkejäkin, mutta en muista nyt tarkalleen... Ainakin illalla hammaspesulla neuvoi mieluummin olemaan huuhtomatta suuta. Olisiko niin, että fluorihammastahna jotenkin lisää/vahvistaa kiillettä? Sanoi myös, että voin vihlovaan hampaaseen jopa laittaa vähän kuin kerrokseksi hammastahnaa.

Vaiva meni ohi aikanaan.

Vierailija
6/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammastikun ja langan käytöstä. Ei ole enää tullut hammaskiveä mutta uutena vaivana paha vihlonta. Luulenpa että hammaskivi suojasi ikeniä. nyt on ikenet pilalla hammaslankojen käytöstä.

ap

Kävin hammaslääkärissä, eikä ollut reikää. Mulla oli kyse siitä, että ien oli vetäytynyt, eli mennyt alaspäin, jolloin paljastui hampaan kaulaa(?) vai miten se nyt oli, kiilteetöntä osaa kuitenkin.

Hammaslääkäri antoi mulle jotain vinkkejäkin, mutta en muista nyt tarkalleen... Ainakin illalla hammaspesulla neuvoi mieluummin olemaan huuhtomatta suuta. Olisiko niin, että fluorihammastahna jotenkin lisää/vahvistaa kiillettä? Sanoi myös, että voin vihlovaan hampaaseen jopa laittaa vähän kuin kerrokseksi hammastahnaa.

Vaiva meni ohi aikanaan.

Vierailija
7/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihloville hampaille on olemassa erityisiä hammastahnoja, jotka vähentää vihlomista

Vierailija
8/8 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihmettelin tässä itsekin kun karkkia syödessä jomottelee kovasti. Kävin hammaslääkärissä, eikä reikiä löytynyt (röntgenkin otettiin). Lääkäri ei puhunut mitään mistään vetäytymisistä, puhumattakaan kuinka sitä voisi hoitaa. Olisiko vielä neuvoja vihlomisten taltuttamiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä