Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIRJOITA OMALLA MURTEELLASI? OV

Vierailija
30.12.2007 |

Voitteko te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekin tai ei jostain muusta syystä voi syödä. Otatko sinä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluatko sinä juustoa, kurkkua ja tomaattia? Minä menen kohta ulos, tuletko sinäkin?

Mää:

Voitteko te kaikki syyä sammaa ruokaa, vai onko joku allergine jollekki tai ei jostai muusta syystä voi syyä. Otakko nää pottuja, kastiketta ja leipää? haluakko nää juustua, kurkkua ja tommaattia. mää mee kohta ulos, tuukko nääki?

Heleppo arvata missäpäin asun. :D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voitteko te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekin tai ei jostain muusta syystä voi syödä. Otatko sinä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluatko sinä juustoa, kurkkua ja tomaattia? Minä menen kohta ulos, tuletko sinäkin?

Voittekste kaikki syyä samaa ruokaa vai onks joku allergine jolleki tai ei jonku muun takia voi syyä. Otaksää perunoita, kastiketta ja leipää? Haluakko juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Minä meen kohta ulos, tuukko sääki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekin tai ei jostain muusta syystä voi syödä. Otatko sinä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluatko sinä juustoa, kurkkua ja tomaattia? Minä menen kohta ulos, tuletko sinäkin

Voittekste kaikki syödä samaa ruokaa, vai onks joku allerginen jollekki tai ei muusta syystä voi syödä. Otatsä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluutsä juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mä meen kohta ulos, tuutsäkin?

t. vantaalainen

Vierailija
4/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittako tet kaikki syyä sammaa ruokaa vai onko joku allerkinen jollekki tai ei jostain syystä taho syyä? Otakko sie pottuja, soossia ja leipää? Haluaksie juustoa, kurkkua ja tommaattia? Mie menen kohta ulos, tuleksieki?

Vierailija
5/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittekstyö kaik syyä sammaa ruokaa vai onks joku allergine jollekii tai ei jostai muust syyst voi syyä. Otatsie perunoit, kastiket ja leipää? Halluutsie juustoo, kurkkuu ja tommaattii? Mie meen koht ulos, tuutsiekii?

Vierailija
6/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteks työ kaikki syyvä samaa ruokaa, vai onks joku allergine jollekkii tai ei jostai muusta syystä voi syyvä. Otat sie perunoita, kastiketta ja leipää? Haluut sie juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mie meen koht ulos, tuut siekii?

Vierailija
7/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Voittako te kaikki syörä samaa ruokaa, vai onko joku allerkine jollekki tai ei jostaki muusta syystä voi syörä. Otakko sä perunoota, soosia ja leipää? Haluakko sä juustoa, kurkkua ja tomaattia? Mä meen kohta pihalle, tuuksäki?"

Vierailija
8/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks kaik syäd samaa ruakaa vai onks joku allerkine tai ei voi jostaki muust syyst syäd. Otaksää perunoit, kastiket ja leippä? Haluaksä juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mä mee koht ulos, tuuk sääki?

Vierailija
9/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voitteko te kaikki syyä sammaa ruokaa , vai onko joku allergine jollekki tai ei muuten vaa ilikiä syyä? otakko sää pottuja,soosia ja leipää?Haluakko sää juustoa,kurkkua tai tommaattia? mää meen kohta ulos,tuukko sääki?

Vierailija
10/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voittekste kaikki syyä samaa ruokaa vai onks joku jollekki allerginen tai sit ei jonku muun takia voi syyä? Otaksä perunaa, kastiketta ja leipää? Haluisiksä juustoo, kurkkuu ja tomskuu? Mä meen kohta pihalle, haluuksä tulla seuraks?

Vierailija
11/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mää:

Voikste kaikki syädä samaa ruakaa,vai onks joku allerkine jollekki nii tai ei muute vaa voi syädä. Otaksä perunoit kastiket ja leipää. Haluaksä juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mää meen koht ulos, tuleksääkans?

t. Turkulaine

Vierailija
12/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteks te kaik syäd sama ruakka, vai onk joku allergine jollekki taik ei josta muust syyst voi syäd. Otaksää peruni, kastiket ja leippä? Haluuksää juusto, kurkku ja tomaatti? Mää me koht ulos, tuleksää?

Vierailija
13/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voettakote kaekki syyvä sammoa ruokoa, vae onko joku allerkine jollehi tae ei jostaen muusta syystä voe syyvä? Otatkonä pottuja, kastiketta ja leipeä?

Halluotkonä juustoa, kurkkuo ja tommaattie? Minä meen kohta ulos, tuutko sinäki?

T:Kaenuulaenen

Vierailija
14/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voitteks te skruudaa samaa mättöö, vai saaks joku jonku härdellin jostain. otaks botlarii, soosii ja breduu? entäs juustoo, tomskuu tai

kraivelii? Mä lähen koht painelee yyt, tuuks sä?

Vierailija
15/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittookoo työ kaekki syyvä sammoo ruokoo vae onko joku allerkine jollekkii tai ee jostoo muusta syystä voe syyvä? Otakkonä pottui, kastiket ja leipee?

Halluutkoonää juustoo, kurkkuu ja tommaattii? Mie meen kohta ulos, tuutko sieki?

Pohjois-Karjalasta - vähän on murre tosin jo hieman ruostunut..

Vierailija
16/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voetteko työ kaekki syyvä sammoo ruokoo, vae onko jokkii yljherkkä jollekkii tae ei jostaen muunlaesesta syystä voe syyvä. Otatko sinä pottuja, soossia ja leipee? Tahotko sinä juustoo, kurkkua ja tommaattia? Minä mään kohta ulos, tuutko sinnäe?

Vierailija
17/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittekste kaikki syöä samaa ruokaa vai onks joku allerkine jollekki tai ei jonku muun takii voi syöä? Otaks sä perunoit, kastiketta ja leipää?

Haluuks sä juustoo, kurkkuu ja tomattii? Mä meen pia ulos, tuuks säki?

" Voitteko te kaikki syödä samaa ruokaa, vai onko joku allerginen jollekin tai ei jostain muusta syystä voi syödä. Otatko sinä perunoita, kastiketta ja leipää? Haluatko sinä juustoa, kurkkua ja tomaattia? Minä menen kohta ulos, tuletko sinäkin?"

Vierailija
18/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voitteks te kaikki syyä samaa ruakaa, vai onko joku allergiin jollekkii tai tai ei jostain muust syyst voi syyä? Otat sie perunoit, kastiketta ja leipää? Haluutsie juustoo, kurkkuu ja tomaattii? Mie meen koht ulos, tuut siekii?

Vierailija
19/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voetteko te kaikki syyvä sammaa ruokaa, vae onko joku allerginen jollekin tae ei jostaen muusta syystä voe syyvä. Otatko sinä perunoeta, kasteketta ja leipää? Halluotko sinä juustoa, kurkkuo ja tommaattie? Minä meen kohta ulos, tuutko sinähi?

Vierailija
20/34 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittekste kaikki syärä sammaa ruakaa, vai onks joku allerkinen jollekkin taikka ei jostain muusta syystä voi syärä. Otaksää pernoita, kastiketta ja kakkoo? Haluaksää juustoo, kurkkua ja tommaattia? Mää meen kohta pihalle, tuuksääki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi