Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperovaiheen rankkuus

Vierailija
30.12.2007 |

Miten muut koette? Itse koen tämän vaiheen raskaana. Todella. vaivavaihe on helpohko, mutta tämä. Kuopus on puolitoistavuotias, ja aivan ihana lapsi, mutta hoito on rankkaa. Hän sitoisi yhden aikuisen vain ja täysin hoitotyöhön. Kotimme on tehty ns. lapsiystävälliseksi, en ole padantti luonne, mutta silti. Äsken yritin laittaa juhlavaa illallista perheelle, mutta lopputulos oli kaikkea muuta kuin mukava.

Lihaa leikatessani neiti oli livahtanut vessaan uittamaan paperia vessanpöntössä ja koko vessa ui vedessä ja märissä papereissa. Ruokapöydässä hän heitti maitomukin lattialle ja sylki ruuat syöttötuolin alle. Latoessani astioita pesukoneeseen, lapsi viskeli juuri asettelemani astiat takaisin lattialle.

Yleensäkin tyttö tuntuu ehtivän joka paikkaan. Kyläilyt ovat stressaavia, kun neiti yrittää avata ja tyhjentää joka laatikon ja kaapin, kiskoa pöytäliinat lattialle, tuhota koriste-esineet jne... Isäntäväen kanssa en voi jutella, kun lapsen perässä on mentävä.

Tiedän, että tämä on ohimenevää. ja tottakai ajattelen, että lapseni on ihaninta maailmassa. Silti olen aika väsynyt. Elämä on kaoottista.

Miten muut koette?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

raahasivat yhdessä keittiöntuolin ja kiipesivät työtasolle ja tyhjensivät meidän jauho- ja maustekaapin. Aikaa siihen meni noin 1,5 minuuttia, kun kävin vessassa.

Vierailija
22/22 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaasta asti ollut todella rasittava.. ei siis tee tuhmia, mutta huutaa,kiljuu, karjuu uhmaa yms... nyt kuopus neiti 1v2kk on myös todella rasittava... kiipeilee tuoleille, pöydille, kaataa maidot ja ruuat lattialle, haluaa " itse syödä" , kiukutettelee ja heittäytyy lötköksi esim. jos pitä laittaa vaippa, heittää suustaan ruuat pois ympäri lattioita.. yms.. todella rasittavaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä