Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiö Ikeasta, kokemuksia?

Vierailija
04.02.2014 |

Te joilla on IKEAn keittiö, oliko helppo asentaa ja onko kestänyt käytössä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok laadultaan. Mutta mitään erikoismittaisia et saa, eli muutamasta kaappien leveydestä joudut keittiösi rakentamaan. Myöskään ne halvimmat ovet ei ole sileltä parhaasta päästä.

Vierailija
22/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v on nyt ollut käytössä 5 henkisellä perheellä. Yllättävän hyvin on kestänyt, koneet on kaikki alkuperäisiä. Yksi kaapin sivu on kulunut (on uunia vasten ja ei näköjään ole oikein kestänyt kuumuutta) mutta katsoin heidän sivuiltaan että se uusi ovi maksaa jonkun parikymppiä. Ei aikoinaan kasattu itse, eli siihen en osaa kommentoida mitään. Massiivipyökkitaso on kuin uusi, enkä ole sitä kuin n 1x vuodessa öljynnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökillä. Ei valittamista. Suosittelen! Seuraavan kerran kun rempataan keittiö kotona niin ehdottomasti valitsemme ikean.

Vierailija
24/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta ollut, kodinkoneissa ei mitään valittamista, mutta joidenkin liettä lähellä olevien ovien maalipinta on lohkeillut aika rumaksi. (Syynä tosin sekin, ettei aktiivihiililiesituuletin oikein pelitä kuten perinteinen.) Mutta muuten hyvä, seuraavaankin asuntoon voisin ottaa.

Vierailija
25/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuokra-asunnossa nyt 12 vuoden ikäinen Ikea-keittiö, edelleen kuin uusi! Itse asensin ja menihän siihen toki aikaa, mutta yhtälailla muiden valmistajien kalujen kokoamiseen ja asentamiseen menee aikaa - sen vain tekee joku muu kuin asiakas itse ja asiakas maksaa sitten tälle kokoajalle palkkaa kokoamisesta korkeampina tuotteiden hintoina. Erittäin mielelläni valitsen vaihtoehdon, jossa saa koota itse.

Tuon asuntoni keittiö on myös todella erikoisen mallinen, kun asunto on vanha jugend-kerrostalo, jossa ei ole todellakaan noudatettu mitään standardimitoituksia. Siitä huolimatta Ikean kamat sopivat sinne erinomaisesti, kun vain käytin suunnitteluun aikaa ja mielikuvitusta. Jos vielä joskus teen keittiöremontin niin aivan varmasti katson ensimmäiseksi Ikean tarjonnan. Laatu on yhtä hyvää kuin astetta kalliimmilla valmistajilla. Vasta sitten, jos haluan hankkia jotain superluksuslaatua, jollaista ei varmaan edes Suomesta saisi, voin harkita muita valmistajia.

Vierailija
26/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 18:16"]

Näyttiväthän ne ihan hyville, mutta mies tutki niitä tarkemmin ja tuli siihen tulokseen, että samaa laatua saa halvemmalla lähempääkin ja valmiiksi asennettuna.

[/quote]

Kerropa meille muillekin, mistä päin Suomea saa Ikeaa vastaavaa laatua halvemmalla JA valmiiksi asennettuna!

Tarkemmin ajatellen taisit puhua ihan höpöhöpöä.

Vierailija
27/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären huushollissa olen ihmetellyt alakaappien laatikoita. Sivuseinät eivät ole umpinaiset, vaan keskellä on leveä rako. Materiaalisäästöä?

Vierailija
28/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut 6-henkisessä perheessä reilu kaks vuotta ikean keittiö eikä mitään valittamista!!

Vierailija
29/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä av jättää puolet kirjoituksesta pois..

Vierailija
30/54 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetus ja keräyspalvelu todella edulliset,suosittelen!

Vierailija
31/54 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.keittiö-mestarit.fi 10 vuoden takuulla modernit kestävät kalusteet ,olen ollut enemmän kuin tyytyväinen 

etsin monesta eri paikasta ja päädyin mestareiden tarjoukseen 

Vierailija
32/54 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitellaan mökille keittiönvaihtoa ja lupaavalta kuulostaa Ikea :)

Tosin mies sanoi alkukesällä (Ikean huonekaluja kootessaan), ettei jaksa koota keittiötä enää, mutta ehkä on toipunut siihen mennessä jo.

Vierailija
33/54 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, meillä on ollut Ikea-keittiö 7v ja olemme tyytyväisiä.

Vierailija
34/54 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

. kymmenen vuotta mökillä Ikean keittiö, ei pienintäkään jälkeä tai ongelmaa. kaikki nippelit ja nappelit olivat kohdillaan. kaksi pariskuntaa meitä sitä kasasi yhden pääsiäisen aikana, mutta siihen liittyi jo esim. pientä hirsiseinän sahaamista jne. Muistaakseni jo lauantaina syötiin pöydän ääressä lammasta.

Edelleen siis todella siisti ja kaikki toimii, Ikean keittiö ollut käytössä abput 10 v.

Vierailija
35/54 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta turha aloittaa uutta samasta aiheesta.

Kertokaas mitä teillä on tullut maksamaan Ikean keittiö? 

Eniten kiinnostaa keskisuuren keittön kaappien hinta ilman koneita.

Vierailija
36/54 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi ikeasta mitään. Ei saa persoonallista kalustusta aikaseks. Mulla ei ole yhtään uutena ostettua huonekalua. Hyvännäkösiä vanhoja kalusteita pikkurahalla. kirppareilta.

Vierailija
37/54 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhuoli kirjoitti:

En huolisi ikeasta mitään. Ei saa persoonallista kalustusta aikaseks. Mulla ei ole yhtään uutena ostettua huonekalua. Hyvännäkösiä vanhoja kalusteita pikkurahalla. kirppareilta.

Kyllähän käytettyjä keittiökaapistoja on myynnissä, mutta nekin maksavat ja voi mennä vuosia, ennen kuin löytää omiin tarpeisiin ja makuun sopivat; myös purku, kuljetus ja asennus pitää ottaa huomioon. Kuka osaa muuten mitata itse, minä ainakin haluan ammattilaisen tuon kaiken tekemään.

Vierailija
38/54 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh IKEAn kodinkoneita ja IKEAn keittiöitä ainakaan lapsiperheeseen missä ovat kovalla käytöllä! Ovet kolmen vuoden jälkeen tohjona. Niin ovet, hanat kuin koneetkin. Rungot tosi jees. Takuu ei kata mitään. Hajoavat eivätkä vastaa merkkien yleistä tasoa. Reklamoinnista ei mitään apua.

Vierailija
39/54 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin Ikean high ens hyvin toimineet.mies nimesi puustelli kopioiksi.hyvässä mielessä.toimii yhtä hyvin

Vierailija
40/54 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunnossani on Ikean keittiö enkä ole huomannut mitään erityistä verrattuna "normi" keittiöön. Pinnat tuntuvat laadukkailta. Jos en olisi bonganut jonkin oven saranan takaa pientä merkintää "Ikea", en pystyisi arvaamaan onko keittiö mitä kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi