Onko kellään näin kamalaa äitiä? Kasvatuksesta
Meillä on mummolassa pleikkari mukana, ei ole muistikorttia joten jos koneen sammuttaa se ei tallenna. Sisarukset tappelivat lelusta ja sanoin että jos isompi ei anna sitä takaisin veljelleen kun otti kädestä niin sammutan pelin ja sitä ei enää pelata. Laskin kolmeen eikä antanut joten menin pelikoneelle, mummo pelasi sitä ja huusi kurkku suorana että älä sammuta sitä kun pelaan.
Kommentit (8)
Älä vietä enää aikaasi siellä, kun kaikki on niin vaikeaa!
*reps kops plim plom* hahahhhhhhhhhahahahhahahaahahahh
Voi kääääääääääk
Lapset kinastelee, mummo pelaa ja sinä uhkailet pelin sammuttamisella??? TIETENKÄÄN sinä et mene sammuttamaan laitetta kesken mummon pelin lasten kinasteun takia!! Uskomaton ajatuskin!
oikeesti kukaan mummo pelaile pleikkaria, eikait kukaan oikeasti aikuinenkaan pelaa. saati mummo.
Itsekään en pelaa pleikkaria, mutta ei minua haittaa jos joku muu aikuinen sitä tekee.
Niistä tule kun turhaa tappelua vaan.
Laita lapset ulos kinastelemaan..vois olla ihan terveellistä vaihtelua peleihin.
Mitenkä se rangaistus koskee lapsia, jos sammutat pelikoneen, kun lapset eivät edes pelaa sitä? Mielestäni rankaisit siis mummoa. Käsitinköhän nyt oikein? Mikäli käsitin, on sinulla vanhempana kasvunpaikka! Mummolla on oikeus pelata pleikkaria siinä missä muillakin, vaikka pleikkari olisikin teidän. Jos te viette sen mummolaan, on sen oltava kaikkien siellä olevien käytettävissä.
Lasten riidat selvitetään lapsiin ja riitelyn aiheeseen puuttumalla, ei mummoja rankaisemalla.
Kumma äiti olet...
Jos minä sanon lapsilleni että peli jota he pelaavat/katsovat sammuu ellei tappelu lopu niin mun mielestä mummon ei kuulu huutaa kurkku suorana että ei saa sammuttaa (muuten joutuu aloittamaan pelin alusta) ja aivan varmasti sammutan jos sillä lapsia uhkailen.
ps: sama mummo kyseessä joka viime vkl repi tontun tuoman paketin lasten kädestä