Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkuihmiset, apua tarvitsisin!

Vierailija
30.12.2007 |

Sanokaas äkkiä, voinko tehdä seuraavanlaisen täytteen kakkuun? Nämä tavarat löytyvät kotoa, ja kauppaan on sen verran matkaa, etten tänään viitsisi lähteä.

Ajattelin siis laittaa Flora Vispiä, sulatettua suklaata, ranskankermaa ja suklaarouhetta ja liivatelehtiä. Onko ok täyte? Kotona olisi vielä vanilijakreemiä, joten sitäkin voisi käyttää, vai onko liikaa? Vai korvaisinko sillä kerman?

Kiitos, jos viitsit kommentoida! Huomisiin uuden vuoden kekkereihin kakkua väsäilen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat vispiä. Laittaisin suklaarouhetta vispatun kerman sekaan ja sitä täytteeksi. Laitatatko sulatettua suklaata kakkupohjaan? Entä liivatetta,kiilteeksi vai täytteeseen?

Vierailija
2/6 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivate kai kuorrutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 3

Vierailija
4/6 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten täytteestä ei kai tule liian löysää. Ranskankermaa ajattelin siksi, että en pidä liian makeista kakuista.

Oisko näin sitten hyvä:

Flora vispiä ja vanilijakreemiä (puolet ja puolet)

suklaata (sekä sulatettuna että rouhittuna)

Silti mä pelkään, että siitä tulee liian ällömakea. Vai tuleeko?

Vierailija
5/6 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vispin joukkoon lisäisin suklaata sulana ja rouheena ja sitten pikkuhiljaa testaisin lisätä ranskankermaa ja maistelisin välillä. Kreemiä en laittaisi lainkaan. Liivatteet lisätään ihan lopuksi.

Kakku kannattaa koota väärinpäin kelmutettuun vuokaan niin saat kunnon kerrokset väleihin!

Vierailija
6/6 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri noin ajattelinkin kakun täyttää (siis vuokaansa). Ja niin olen aiemmin tehnytkin. Nyt vain tuo ranskankerma on tässä tämä minun ongelmani.... Mutta teenpä noin, että lisäilen sitä pikkuhiljaa ja katson mitä tulee!