Onneksi olkoon minä!
jep mulla on tänään synttärit, ja kyllä olen katkera, mutta en iästäni..
Rakas lasteni isä teki taas riidan ja lähti baariin.. Tyypillistä hänelle, silloin kuin baari kutsuu, on muut asiat sivuseikkoja..
Tässäpä minä muutaman oluen jälkeen, huono äiti ( karjuin lapsilleni nukkumaoikutteluiden yhteydessä ) fiilis vielä hartioillani, säälittelen itseäni..
ja tiedän, itseppä olen kuoppani kaivanut, mutta vituttaa silti!1
Kommentit (4)
minäkin istun sohvalla parin oluen jälkeen. Lapset nukkumassa, mies baarissa. Sovittu jo etukäteen mut silti, yksinäistä. Tekikö ukkos riidan ihan turhan päälle...?
Mieheni tekee riidan vaikka tiskirätistä, jos oikein kaveri-viinahammasta kolottaa, ja oikeasti kääntää asian niin että minähän se olen kaiken pahan alku ja juuri..
Onneksi olen kasvanut vanhemmaksi ja viisaammaksi ja itsetuntokin jotensakin kohdallaan, eli syy ei ole minussa, hänellä on ongelma.. Tosin onhan se minunkin ongelma niin kauan kuin katselen sivusta ja kenties lapsetkin sijaiskärsijöinä..
Ikävä hankala asia..
Lapsille ei onneksi tänään tullut tuiskittua nukkumaan laiton yhteydessä, mutta on joskus tullut niinkin tehtyä..=( Kyllä se siitä. Huomenna aamulla on paljon valoisampi mieli! Hyviä öitä!
melkein 24 tuntia