Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä perhekerhoja enkä muita mammayhteisöjä

Vierailija
12.11.2008 |

paitsi jos tapaamme äitien kanssa seksileluillan ja baari-iltojen merkeissä. Kaikki lapsiin liittyvät keskustelut ovat silloin onneksi kiellettyjä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako niitä ottaa niin tosissaan? Antaa heidän olla mitä ovat ja nauraa mielessään. On siellä niitä tavallaisiakin äitejä, jotka ymmärtää ehkä vähän senkin päälle, ettei elämä ole täydellistä, vaan siihen kuuluu rosoisuutta niin vauva-aikana kuin sen jälkeenkin ja että ihmiset ovat yksilöitä ja että jokaisella on oikeus kasvattaa lapsiaan itse kuten haluaa.

Vierailija
22/26 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samat fiilarit ja järkyttyneenä olen käynyt pari kertaa näissä kerhoissa pyörähtämässä ja lapsen takia olen sinnitellyt siellä muutaman tunnin, on ne niin kidutusta ne väkinäiset keskustelut pilteistä. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syy on kyllä se, että oikeasti vähän pelkään outoa mammalaumaa, enkä tiedä että mitä niitten kanssa pitäisi puhua! Ei kai siellä ihan tuppisuunakaan voi istua?

Vierailija
24/26 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kahdella eri alueella Helsingissä perhekahviloissa, eikä kummassakaan ole ollut mitään kyräilyä toisten tavoista ruokkia, pukea tai kasvattaa lapsiaan. Sovussa ovat olleet niin imettäjät kuin pulloilijatkin. Mukana on ollut hyvin ekohenkistä äitiä ja sitten toisaalta kulutushysteriaista. Sulassa sovussa ollaan kuitenkin juteltu ja todellakin muustakin kuin pilteistä tai lapsista.

Ensimmäisestä perhekahvilasta minulle on jäänyt kolme hyvää ystävää joiden kanssa pidämme säännöllisesti yhteyttä, vaikka asummekin nykyään eripuolilla kaupunkia.

Mutta itse olenkin ihminen joka tulee hyvin monenlaisten ihmisten kanssa toimeen, enkä jaksa ottaa itseeni kaikkia eriäviä mielipiteitä. Teistä edellisistä kirjoittajista tulee minulle tunne, että olette varustettuja heikolla itsetunnolla, ettekä pysty hyväksymään eriäviä mielipiteitä vaan otatte ne itseenne ja loukkaannutte ja syyttelette sitten toisia kyräilijöiksi.

Mutta onneksi kenenkään ei tarvitse perhekahviloissa käydä. Voi sitten ulkoilla lapsen ja mp3-soittimen kanssa ja pitää ikävää.

Vierailija
25/26 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kumminkin seurakunnan kerhoon menin, kun en uudelta paikkakunnalta ketään tuntenut, no johan tunnen. Ei sieltä nyt sydänystäviä saa, mutta tuttuja kumminkin ja kavereita, joitten kanssa voi kahvitella joskus.

Vierailija
26/26 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ap: tämäkin on mammayhteisö... =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän